تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی

این مقاله را برای بررسی تفاوت های زبان ایتالیایی و انگلیسی نوشته ایم تا زبان آموزان و دوستداران این دو زبان با آگاهی بیشتر در جهت یادگیری گام بردارند. تعیین اینکه کدام یک از این دو زبان پیچیده تر است کار آسانی نیست. اما اکثر مردم بر این باورند که زبان انگلیسی یکی از آسان‌ترین زبان‌ها برای یادگیری است.

اما نمی توان گفت که این مشکل همه را درگیر می کند. زبان مادری مردم مهمترین عامل در یادگیری زبان دوم است. به عنوان مثال، آلمانی زبانان انگلیسی را بهتر و راحت تر از ایتالیایی یاد می گیرند.

تفاوت های ایتالیایی و انگلیسی را بررسی کنید

در این قسمت از مقاله در مورد تفاوت ایتالیایی و انگلیسی صحبت خواهیم کرد. توجه به این نکته ضروری است که روش های استفاده از حروف بزرگ در آموزش زبان انگلیسی و ایتالیایی کاملاً متفاوت است. البته این دو زبان از نظر نشانه گذاری نوشتاری و شیوه نگارش تفاوت زیادی دارند و تعداد محدودی که قابل تشخیص است در این قسمت توضیح داده خواهد شد.

یکی از تفاوت های این دو زبان این است که برخی از کلمات در زبان انگلیسی با حروف بزرگ نوشته می شوند، اما در حین یادگیری ایتالیایی متوجه می شوید که اینطور نیست و برای نوشتن همان کلمات از حروف بزرگ استفاده نمی شود.

دانستن این موضوع بر مهارت گفتاری شما تأثیری نخواهد گذاشت، اما برای مهارت نوشتاری شما بسیار مفید و مهم است. با این حال، می توانید ایمیل ها، پیام ها و سایر فعالیت های نوشتاری خود را بسیار زیبا و طبیعی جلوه دهید.

تفاوت در حروف بزرگ کلمات انگلیسی و ایتالیایی

در این زمینه ها تفاوت ایتالیایی و انگلیسی در حوزه حروف بزرگ قابل مشاهده است. روزهای هفته، ماه‌های سال، صفت‌های ساخته شده از نام‌های خاص، عنوان کتاب‌ها، فیلم‌ها، نمایشنامه‌ها و موارد دیگر و عناوین شخصی مانند خانم و خانم از جمله مواردی هستند که تفاوت بین این دو زبان را ایجاد می‌کنند.

همچنین باید گفت که زبان ایتالیایی از نظر کاربرد فعل با انگلیسی بسیار متفاوت است و افعال ایتالیایی به روش های گرامری و در زمان های مختلف به کار می روند. اما در زبان انگلیسی بسیار آسان است.

ایتالیایی یک زبان آوایی در نظر گرفته می شود، اما انگلیسی این نام را ندارد و آوایی محسوب نمی شود. بنابراین، می توانید همزمان کلمات جدید را به زبان ایتالیایی یاد بگیرید و تلفظ کنید. یادگیری نحوه نوشتن و تلفظ کلمات به زبان انگلیسی کاملا رایگان است. حروف صدادار انگلیسی بیشتر از ایتالیایی است.

شباهت بین انگلیسی و ایتالیایی

در پست های قبلی به زبان هایی پرداختیم که بسیار شبیه به انگلیسی هستند. حال از ابتدای این مقاله به تفاوت های ایتالیایی و انگلیسی پرداختیم و در این قسمت از مقاله به شباهت های این دو زبان خواهیم پرداخت. همه ما می دانیم که یادگیری هر زبانی به عنوان زبان دوم می تواند دشوار و چالش برانگیز باشد.

زبان مادری فرد بر نوع زبان دوم تأثیر می گذارد. به عنوان مثال برای فرانسوی زبانان یادگیری زبان ایتالیایی آسانتر است و از طرفی یادگیری زبان انگلیسی برای ایتالیایی زبانان آسانتر است. بهتر است با بررسی سه جنبه مهم شامل واژگان، گرامر، تلفظ و دیکته تفاوت های ایتالیایی و انگلیسی را با هم مقایسه کنیم.

طبق آمار، زبان انگلیسی از نظر کلمات غنی تر از زبان ایتالیایی است. با توجه به اینکه زبان ایتالیایی ریشه رومی و انگلیسی ریشه ژرمنی دارد، لاتین بر هر دو زبان تأثیر گذاشته است و در زبان انگلیسی کلمات زیادی وجود دارد که در واقع ایتالیایی هستند و برعکس آن نیز صادق است. در مقاله زبان لاتین چیست به تفصیل در مورد این زبان صحبت کرده ایم. از نظر حروف الفبا باید گفت که حدود 26 حرف بین این دو زبان یکسان است. با این حال، شما می توانید این دو زبان را بسیار ساده تر یاد بگیرید. برای شرکت در کلاس خصوصی زبان ایتالیایی سخن برتر با ما تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل