سلامت و دانش

تغییرات عجیب لب‌‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا+ تصویر

طبق این گزارش شفافدر زمان ظهور در جهان ، کوروی ویروس تعدادی از علائم را نشان داد که شایع ترین آنها تب ، سردرد ، سرفه ، درد بدن و تنگی نفس بود. با این حال ، در جهش های اخیر ، ویروس عارضه جدیدی را در فرد آلوده ایجاد کرده است.

گزارش شده است كه در برخي از بيماران در Quaid 19 ، درد لب و خشكي و پوسته پوسته شدن اين قسمت از صورت آنها وجود دارد.

کارشناسان می گویند این ویروس می تواند تعدادی از واکنشهای ایمنی را ایجاد کند ، بنابراین جای تعجب ندارد که این بیماری بر روی پوست نیز اثر بگذارد. مشکل این است که منطقه شراب 19 می تواند منجر به طیف گسترده ای از علائم مانند پوست و علائم شود که نشان از بروز این علائم بر روی پوست های مختلف دارد این ویروس همچنین می تواند باعث ایجاد چشم های آبکی دردناک شود.

تغییر عجیب لب

علاوه بر لب های درد و پوسته پوسته ، کورو ویروس همچنین می تواند باعث ایجاد زخم در دهان شود. بیماران قبلاً از کهیر را در بدن خود گزارش کرده اند که به دلیل وجود کروناویروس وجود دارد که باعث تورم لب ها می شود. در این موارد ، بررسی این نکته ضروری است که بیمار در تنفس مشکل نداشته باشد ، زیرا این بیماری نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.

coronavirus همچنان علائم جدیدی را نشان می دهد و نگرانی ها در مورد ماهیت آن را تشدید می کند. بسیاری از دانشمندان و محققان در سراسر جهان در تلاشند تا راه هایی برای درمان و ریشه کن کردن کوروی ویروس جدید پیدا کنند. سرانجام تأثیر آنها مورد داوری یا اظهار نظر قرار گرفت. بنابراین ، در حال حاضر بهترین راه حل پیروی از پروتکل های بهداشتی ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است.

دکمه بازگشت به بالا