اقتصادی

تعیین تکلیف ۳۰۰۰ پرونده در اموال تملیکی استان بوشهر

مجله لوکس/بوشهر  مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: بیش از ۳۰۰۰ پرونده در سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شده است.

سیدعلی عسکری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار مجله لوکس در بوشهر افزود: این اداره کل با حمایت و توجه ویژه مدیران سازمان، موفق به خرید انبار بزرگ مرکزی به متراژ ۱۷۰۰۰ متر مربع شد و با تجهیز و انتقال کالاهای در اختیار به انبار ملکی، از پرداخت هزینه جهت اجاره انبار جلوگیری کرد.

وی از فروش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال، ۷۶۰۰ میلیارد ریال استرداد و ۱۲۸۰ میلیارد ریال اعاده کالا و امحا بیش از ۶۲۷ میلیارد ریال کالاهای فاقد مجوز مصرف، تاریخ گذشته و غیر مجاز با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، غذا و دارو و دادستانی در سال گذشته خبر داد.

مدیرکل اموال تملیکی استان در ادامه با اشاره به بازدیدهای مداوم و موثر مسئولان قضایی، دادستانی و بازرسی استان، مسئولان قوه قضاییه و دادستانی کشور و همچنین سفرهای پی در پی مدیر عامل، معاونین و مسئولان سازمان اموال تملیکی در کنار زحمات کارکنان این اداره کل در سال گذشته را از عوامل مهم موفقیت و عملکرد فوق‌العاده این اداره کل دانست و از زحمات مسئولان مربوطه در همراهی، رفع موانع و پیگیری‌های مربوطه در روند تعیین تکلیف پرونده‌های در اختیار تقدیر کرد.

به گفته وی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر  با شرکت در طرح‌های محرومیت‌زدایی سراسری از جمله دو دوره طرح نسیم مهربانی آموزش و پرورش و تمامی مزایده های سراسری و فوق العاده سازمان اموال تملیکی از رکوردداران میزان تعیین تکلیف کالا و پرونده‌های در اختیار در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با آغاز سال ۱۴۰۳ با راه‌اندازی حراج خورده فروشی مطابق دستورالعمل سازمان، به منظور مشارکت و دسترسی همه مردم نسبت به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا از این سازمان و همچنین تکمیل روند تجهیز انبارها از جمله بخش سردخانه به منظور نگهداری کالاهای سریع الفساد و قفسه‌بندی جهت نگهداری اصولی کالا، کلیه اهداف پیش‌بینی شده توسط اموال تملیکی بوشهر محقق خواهد شد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا