بین الملل

تظاهرات در آمریکا و کانادا علیه جنایت صهیونیست‌ها در غزه

تظاهرات‌هایی مقابل کاخ سفید و برخی شهرهای کانادا در حمایت از فلسطین و محکومیت قتل‌عام فلسطینی‌ها در بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد.

به گزارش مجله لوکس، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، گروهی از تظاهرکنندگان مقابل ساختمان کاخ سفید در واشنگتن، دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به کمک به رژیم صهیونیستی برای ارتکاب قتل‌عام در بیمارستان المعمدانی شهر غزه با بیش از ۵۰۰ شهید متهم کردند.

در شهر وینزر کانادا واقع در نزدیکی مرزهای آمریکا، تظاهراتی در محکومیت کشتار رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد.

علاوه بر این در شهرهای اتاوا، مونترال و تورنتو نیز تظاهرات‌های مشابهی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی از دولت آمریکا خواستند بحران انسانی در غزه را محکوم و ارسال کمک‌های مالی برای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در بحبوحه جنگ مستمر علیه غزه را متوقف کند.

پس از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی نوار غزه که صدها شهید بر جای گذاشت، تظاهرات‌های گسترده دیگری در کشورهای دیگر برگزار شد.

انتهای پیام

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا