اجتماعی

تصفیه‌خانه پایدار در لرستان وجود ندارد

مجله لوکس/لرستان بازرس‌کل لرستان گفت: در استان تصفیه خانه پایدار وجود ندارد.

سعید رازانی در بررسی میدانی مشکلات تصفیه‌خانه آب شهر خرم‌آباد که با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب و مدیران سایت تصفیه‌خانه آب این شهر انجام شد، ضمن اشاره به فرآیند تأمین و تصفیه آب شرب، از زحمات فعالان این حوزه تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: کوتاهی و غفلت در این حوزه مصادف با ورود خسارت و ضررهای جبران‌ناپذیر است.

رازانی بیان کرد: در این سایت به چند شاخصه مهم از قبیل آینده‌نگری، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فنی داخلی، به روز و پیشرفته بودن امکانات و تجهیزات موجود و بهره‌گیری از آب مطمئن و پاک می‌توان اشاره کرد.

بازرس کل استان ادامه داد: سازمان بازرسی برای حل هرگونه مشکلی در کنار همه دستگاه‌های متولی است.

‌رازانی با تأکید بر اینکه در لرستان تصفیه‌خانه پایدار وجود ندارد و آب تصفیه‌خانه‌ها بیشتر از آب چشمه‌ها و رودخانه‌ها تامین می‌شود، افزود: در سفر دوم رئیس‌جمهور باید به‌طورجدی وضعیت تصفیه خانه آب استان مطرح شود.

مصطفی کریمی بیرانوند معاون نظارت و بازرسی بازرسی کل لرستان نیز با اشاره به حفاظت فیزیکی و امنیت تصفیه‌خانه‌ها گفت: ایمنی، حفاظت و نگهداری از تأسیسات تصفیه‌خانه‌های آب از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: یکی از عوامل مؤثر در تأمین آب آشامیدنی سالم، تأسیسات تصفیه‌خانه‌ها بوده و امری بسیار ضروری است که می‌تواند تأثیر بسیاری در کیفیت آب داشته باشد و همچنین وجود نگهبان  در طول شبانه روز برای امنیت تصفیه‌خانه امری ضروری است.

انتهای پیام

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا