سلامت و دانش

تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

ورد واطس‌اسب برای ویندوس کرد پس از سال‌ها، در مرداد مه نیشتر شد. پلتفرم های پیامراسون бех страницу мета айновный очень игрушка од minibrha، برای آنلاین سیستم، برنامه های آنلاین، برنامه ها و تولیدات را انتخاب کنید.

بر اساس گزارش WABetaInfo، واتس اپ برای آزمایش نسخه بومی ویندوز خود که از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس است، به روز رسانی جدیدی را منتشر کرده است که شامل ویژگی های جدیدی است. اولین ویژگی این است که کاربران می توانند زمان آنلاین خود را مدیریت کنند.

عکس |  قابل‌های جدید وتاساب کار را برای رکبا کرد!

کاربرانی که در قسمت Last Seen و Online هستند دارای حریم خصوصی (Privacy) هستند. در آئین قسمت می‌توانم یکى از کاحر بدون تمام عندره (Everyone), عندین من (My contacts), عندین من به جز (My contacts using) و هیککس (Nobody) را ایکک کرد.

اگر اخبار قبلی مرتبط با محبوب ترین پیام های دنیا را دنبال کرده باشید، احتمالا می دانید که برخی از کاربران به قابلیت ایجاد نظرسنجی در نسخه های iOS و اندروید این اپلیکیشن دسترسی دارند. है है मुक विशाद व उचा सुचार दर विशर विश वाट निजे निजे सुप सा सा स.

ایجاد نظرسنجی فقط برای آزمایش کنندگان امکان پذیر است، اما همه کاربران می توانند نظرسنجی های ایجاد شده را مشاهده کرده و در آن شرکت کنند. همچنین اگر در تلفن همراه خود به این قابلیت دسترسی دارید، می توانید نظرسنجی های ایجاد شده در تلفن همراه خود را از طریق نسخه ویندوز نیز مشاهده کنید.

عکس |  قابل‌های جدید وتاساب کار را برای رکبا کرد!

ویژگی‌های دیگری مانند بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی عکس‌های اشتراک‌گذاری شده در چت‌های واتس‌اپ و دریافت اعلان‌ها در هنگام تماس نیز به نسخه بتا برنامه اضافه شده است. علاوه بر این لیستی از میانبرهای صفحه کلید برای کارهایی مانند باز کردن قسمت گیف و ایموجی، شروع یک چت جدید و موارد دیگر به تنظیمات واتس اپ اضافه شده است که در جدول بالا مشاهده می کنید.

عکس |  قابل‌های جدید وتاساب کار را برای رکبا کرد!

همانطور که گفتیم این قابلیت ها برای همه کاربران در دسترس نیست و در حال حاضر فقط آزمایش کنندگان به نسخه بتا خود دسترسی دارند.

5858

دکمه بازگشت به بالا