سلامت و دانش

تصاویر آئودی RS7 اتومبیل شگفت انگیز با 730 اسب بخار!

آئودی RS7 که به تازگی در بازار برخی از کشورها روبرو شده است ، مدت زمان نسبتاً طولانی در اروپا بوده است. به همین دلیل این ماشین توجه بسیاری از تیونرهای معروف را به خود جلب کرده است. ABT اولین تیونری بود که RS7 را در اواخر ژانویه جایگزین کرد.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

RS7-R از یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر دوقلو با توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 730 اسب بخار و گشتاور 920 نیوتن متر است. این هیولا که بر روی چرخ های 22 اینچی نصب شده است دارای سیستم اگزوز چهار طرفه است که جایگزین استاندارد تعویض اگزوز دوتایی RS7 استاندارد شده است. بدنه خودرو نیز تغییر کرده است ، از جمله اسپویلر روی تریم ، دیفیوزرهای هدایت شده به هوا و بال های الیاف کربن روی ضربه گیرها.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

ABT همچنین تغییراتی در کابین RS7 ایجاد کرد و باعث افزایش فیبر کربن و اثاثه یا لوازم داخلی چرمی شد. شماره 125 روی صفحه ساز حک شده است و نشانگر تعداد محدود و تولید RS7-R است. این خودرو در واقع متعلق به یک راننده مشهور آلمانی به نام دانیل آبت است و امضای وی روی کنسول مرکزی حک شده است.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

سرعت و شتاب دقیق این خودرو توسط تیونر اعلام نشده است ، اما طبق استاندارد این خودرو با 591 اسب بخار ، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن به 305 کیلومتر در ساعت می رسد.

motor1.com

دکمه بازگشت به بالا