تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

جامعه ورزش کشور، فدراسیون‌ها، اشخاص و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام‌های تسلیت صادر کردند.

به گزارش مجله لوکس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد،‌ به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند.

در همین راستا، فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی و جامعه ورزش با انتشار پیام، این ضایعه را تسلیت گفتند.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌ ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خادم جمهوری اسلامی ایران که سه سال پیش همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی خود را در مسیر خدمت به مردم آغاز کرد، سرانجام در شب ولادت سلطان ابالحسن امام رضا علیه‌السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این سعادت نصیب  خادم‌الرضا شد که با نیت خدایی مسیر خدمت به جامعه و سربلندی کشور را با سربلندی سپری کرده بود.

جامعه‌ ورزش ایران اسلامی، الطاف مستمر و توجه بی‌پایان رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را که همواره حمایت بی دریغی از ورزشکاران، قهرمانان و جوانان داشتند، در اذهان تداعی می‌کند و از یاد نخواهد برد.
رئیس جمهوری که بارها بصورت رسمی و غیر رسمی قهرمانان و جوانان ایران اسلامی را مورد تفقد قرار داد. رئیس جمهوری که حمایتش از سیر تکاملی ورزش و امور جوانان، بر پایه منطق استوار بود. رئیس جمهوری که پشتیبان جامعه‌ی ورزش و جوانان بود.

محنت این غم فراق رئیس جمهور محبوبمان بی‌پایان است، اما مشیت الهی را می‌پذیریم و با تسلیت و تعزیت این مصیبت عظمی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاندان مکرم و معظم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی همچنین شهادت دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار معزز آذربایجان شرقی و تیم همراه را که همراه با مقام عالی رئیس جمهور در ماموریت استان آذربایجان شرقی حضور داشتند، تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای آن خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال، آمرزش و غفران الهی طلب می‌کند.

فدراسیون فوتبال:

باشگاه پرسپولیس:

شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را به ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

باشگاه استقلال:

باشگاه استقلال شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسألت می‌کند.

باشگاه فولاد خوزستان:

شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (‌مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم

باشگاه سپاهان اصفهان:

باشگاه شمس‌آذر قزوین:

باشگاه نساجی مازندران:

باشگاه آلومینیوم اراک:

باشگاه پیکان:

باشگاه ذوب‌آهن:

فدراسیون‌های وزنه‌برداری، قایقرانی، دوومیدانی، تنیس روی میز، هندبال، تیراندازی، ژیمناستیک، شطرنج، بدمینتون، کمیته ملی پارالمپیک، کبدی، جانبازان و توان‌یابان، ناشنوایان، ورزش‌های همگانی، دوچرخه سواری، شمشیربازی نیز به صورت جداگانه پیام تسلیت فرستادند.

به روز رسانی می‌شود…

خروج از نسخه موبایل