تساوی خیبر در روزی که می توانست پیروز میدان باشد

تساوی خیبر در روزی که می توانست پیروز میدان باشد

به گزارش خبرگزاری مجله لوکس از خرم‌آباد ، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در خرم‌آباد با تساوی خیبر و گل گهر سیرجان دنبال شد .

خیبر خرم‌آباد که تا قبل از این دیدار با ناکامی هایی مواجه شده بود علی رغم اینکه برای کسب هر سه امتیاز مقابل سیرجانی ها ظاهر شد اما در پایان سهم هر تیم در این بازی یک امتیاز بود .

در این بازی شاگردان مارکو که نسبت به بازیهای قبلی تهاجمی تر بازی را آغاز کردند و می توانستند برنده این دیدار باشند  با حمایت پرشور هواداران خود نبض بازی را در اختیار داشته و فرصت آن چنانی به حریف خود ندادند اما هر چه روی دروازه گل گهر حمله می کردند با دفاع مستحکم شاگردان مهدی تارتار به در بسته خورده و نتوانستند گلی از خط دروازه گل گهر سیرجان عبور کنند تا بازی در نهایت با نتیجه صفر صفر به پایان برسد.

لازم به ذکر است خیبر علی رغم چندین بازیکن مصدوم اما در این بازی نسبت به بازیهای قبلی هجومی تر شده و مدل بازی بازیکنان گل گهر نیز حکایت از رضایت از کسب یک امتیاز دارند  خیبر یا این تساوی با ۶ امتیاز در رده دهم  جدول قرار گرفت 

لازم به ذکر است خیبر خرم‌آباد ۲۶ مهرماه و در هفته هشتم مسابقات در یزد مهمان چادرملو اردکان خواهد بود .                                                                                 46

خروج از نسخه موبایل