سلامت و دانش

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد: مجتمع واکسیناسیون Covid 19 در ورودی این مجموعه توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ایجاد شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفته است با واگذاری بخشی از فضای مجتمع به مرکز پزشکی شمیرانات برای ایجاد پایگاه جامع واکسیناسیون Covid ، گامی موثر در جهت نقش اجتماعی موزه خود بردارد. 19 ..

این کار با پیگیری معاون فرهنگی مجموعه نیاوران انجام شد که هدف آن جلوگیری از شیوع بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان یک موزه است.

این پایگاه در ورودی مجتمع نیاوران برای خدمات رسانی به شهروندان واقع شده است و دوزهای اول و دوم واکسن با توجه به اولویت ها و برنامه واکسیناسیون کشور با شرایط و اقدامات لازم تزریق می شود.

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک ، اندکی قبل از راه اندازی مرکز واکسیناسیون در فضای باز موزه دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: “این چیز زیبایی است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس ، همکاری با وزارت بهداشت ، بخشی از فضای آنها را به محلی برای مناطق واکسیناسیون تبدیل کرده است و آنها با امیدهای جدید به این موزه ها می روند ، بنابراین نقش اجتماعی و محیط موزه ها متفاوت است.

موزه ها از 6 آوریل 1400 به طور کامل بسته شده اند ، بیشتر شهرها قرمز شده اند و دیگر برای عموم آزاد نیستند.

دکمه بازگشت به بالا