بین الملل

ترکیه در پاسخ به ادعای ترامپ رکوردی در خاورمیانه / ایران بدست آورد

روسیه (66060 مورد) ، انگلیس (5،850) ، ترکیه (3 هزار و 977) ، ایالات متحده (3 هزار و 940) و ایتالیا (3،067) کشورهایی بودند که بیشتر موارد جدید در تاج رخ داده است.

در تصاویر زیر می توانید آخرین آمار مربوط به مبتلایان به عروق کرونوس را تا زمان تکمیل گزارش مشاهده کنید ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابعی از سایت Word of Meers که آمار مربوط به افراد آسیب دیده و مرده را جداگانه به روز می کند.

امریکا

دونالد ترامپ به نقل از اسپوتنیک گفت: “ما مشکلات بیشتر و بیشتری داریم و راه های دیگری برای هزینه 500 میلیون دلاری که به سازمان بهداشت جهانی اهدا می کنیم ، هزینه خواهیم کرد.” همچنین می توانیم روش های دیگری برای هزینه کردن و کمک به دیگران بیابیم. ما در مورد افرادی تحقیق می کنیم که اعتبار زیادی برای کارهایشان می گیرند.وی درباره انتقاد سازمان بهداشت جهانی مبنی بر اینکه واشنگتن با بسته شدن ویروس عروق کرونا ویروس مخالفت می کند ، گفت: “ما می توانیم این پول را بسیار کارآمدتر خرج کنیم.”

به گزارش رویترز ترامپ روز شنبه در کاخ سفید گفت: “این ویروس ممکن است در چین متوقف شده باشد ، اما اینگونه نشد و جهان اکنون گرفتار شیوع ویروس است.”

در بحبوحه اپیدمی کورنا ، ترامپ نیز به تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران اشاره نکرد. من پیشنهاد کردم که اگر می خواستند به آنها کمک کنم. اگر به یک دستگاه تهویه مطبوع احتیاج دارند و از آنها سؤال می کنند ، ما هزاران تنفس مصنوعی برای آنها ارسال خواهیم کرد. وی همچنین در واکنش وزیر امور خارجه ، که توییت کرده است گفت: “آقای ترامپ! ایران ظرف چند ماه آینده یک دستگاه تنفس مصنوعی صادر می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید دخالت در امور داخلی ملت دیگر است.” ملت ما ، به ویژه ملت را متوقف کنید و باور کنید که ما هیچ “سیاست آمریکایی” را نمی پذیریم.

در انتقاد اخیر از ارائه ترامپ ، سخنگوی مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان روز یکشنبه با انتقاد از واکنش آهسته دولت رئیس جمهور دونالد ترامپ در مورد شیوع تاج این کشور ، گفت: رئیس جمهور گفت که این بحران به طرز جادویی ناپدید می شود. .

کرونا با تأثیرگذاری بر اقتصاد ایالات متحده ، قول جدیدی به وزیر خزانه داری داده است. به گزارش سی ان ان ، استیو مانوچین اظهار داشت که طی چند ماه آینده اقتصاد ایالات متحده دوباره پویا و در حال بهبود خواهد بود. با این حال ، اقتصاددانان برخی از کشورها تمایلی به بهبود اقتصاد در طی چند ماه ندارند.

لازم به ذکر است که در 24 ساعت گذشته 507 نفر تنها در نیویورک جان خود را از دست داده اند. تاکنون 742،732 مورد در ایالات متحده رخ داده است که در طی 24 ساعت گذشته 646 مورد کشته شده است که در کل 39.660 کشته است.

بریتانیا

طبق تلگرام یکشنبه بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس که از کرونا بازگشت ، به دفتر خود بازگشت. اخیراً دولت جانسون به اعضای دولت دستور داد تا ویروس Coronavirus را تا حد امکان مهار كنند. دولت موقت امور ایالتی را به عهده گرفت.

طبق وب سایت SBS یک مقام ارشد دولت انگلیس روز یکشنبه گفت که این ممنوعیت با توجه به آمار کشته شدگان هنوز ادامه دارد. بوریس جانسون ، معاون نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که دولت ممنوعیت ترافیک را در ماه های آینده فاش می کند. در همین رابطه ، وی توضیح داد: “حقایق و توصیه ها واضح است ، و ما هنوز لازم نیست نگران رفع محدودیت ها باشیم.”

به گفته وزارت بهداشت ، تعداد کشته شدگان به 59،060 افزایش یافت زیرا 596 نفر جان باختند. در انگلستان ، در مجموع 120.067 بیمار مبتلا به تاج وجود دارد ، کارشناسان همچنین هشدار داده اند که با گسترش ویروس ، ویروس می تواند 6.5 میلیون شغل را از بین ببرد.

ایتالیا

سی ان ان گزارش داد که ایتالیا پیکر یک عضو بدنام مافیا را دفن کرده است و می نویسد که علی رغم ممنوعیت ترافیک در این شهر ، یک مراسم باشکوه با حضور ده ها نفر برای مرد 70 ساله برگزار شد و قدرت و مصونیت از اعضای مافیا را در بخش هایی از ایتالیا نشان داد. مجازات برای مقامات و مأمورین ارشد ضد مافیایی می گویند که گروه های مافیایی به خصوص در جنوب کشور از Corona سوء استفاده می کنند. گفته می شود بزرگترین مافیای ایتالیایی کالابریا ، مافیای آندرانژتا ، 80 درصد از بازار کوکائین را در اختیار دارد. تاکنون 178.972 مورد در کشور رخ داده است که تعداد 433 مورد مرگ در 24 ساعت گذشته ، تعداد کشته ها را به 23.660 نفر رسانده است. طبق نظرسنجی ، بیش از نیمی از ایتالیایی ها با آن بلوک موافق هستند زیرا اتحادیه اروپا به دلیل شیوع تاج و مهاجرت قبل از بحران نسبت به این کشور بی تفاوت است. براساس وب سایت روسی الیوم در نظرسنجی انجام شده در این ماه (آوریل) ، 71 درصد ایتالیایی ها بر این باورند که همه گیری عروق کرونا ویروس منجر به انحلال اتحادیه اروپا خواهد شد و نزدیک به 55 درصد موافقت خود را به ترک بلوک یا منطقه یورو اعلام می کنند.

اسپانیا

تاکنون 195.944 مورد در کشور رخ داده است که در این 24 ساعت گذشته 410 مورد کشته شده است که تعداد کشته ها را به 20453 نفر رسانده است. به گفته گاردین ، ​​پدرو سانچز نسشت ، وزیر امور خارجه کشور ، گفت که وی از مجلس می خواهد تا 15 روز دیگر کاروان را تمدید کند و تا 9 مه ادامه یابد. به گفته بلومبرگ ، اسپانیا نیز در چهار هفته گذشته کمترین رشد را تجربه کرده است.

آلمان

دولت صدراعظم آلمان ، آنگلا مرکل ، روز یکشنبه ، به عنوان اولین قدم به سوی دنیای پس از کرتاسه ، به فروشگاه ها و فروشگاه های کوچک اجازه داد تا پس از یک دوره جشن به فعالیت های عادی بازگردند تا از گسترش تاج جلوگیری کنند.این بسته شدن طولانی مدت مانع فروش خرده فروشان آلمانی 30 میلیارد یورو (33 میلیارد دلار) و جذب بسیاری از فروشندگان در آستانه ورشکستگی شد. آلمان یکی از اولین کشورها در اروپا است که قدم های محتاطانه ای را برای رسیدن به وضع موجود برداشته است. کرون همه کارخانه ها ، رستوران ها و مغازه ها را در سرتاسر اروپا ، از مادرید تا پراگ ، تعطیل کرده است. از مرکل بخاطر واکنش خوبشان در برابر بحران قدردانی شد. تاکنون 144 هزار و 387 مورد در کشور رخ داده است ، در مجموع 9 تلفات در 24 ساعت گذشته که تعداد کشته ها را به 4547 نفر رسانده است.

ترکیه

اما ترکیه یکی از کشورهایی است که بیشتر موارد در خاورمیانه رخ داده است. تاکنون 86306 مورد در کشور رخ داده است که در این 24 ساعت گذشته تعداد 127 نفر دیگر فوت شده است که تعداد کشته شدگان را به 2 هزار و 317 نفر رسانده است.به گزارش عرب نیوز ، ترکیه اولین کشوری بود که در 10 مارس از این بیماری خبر داد. از آن زمان ، با این حال ، به تدریج تعداد بیماران افزایش یافته است. اما در حال حاضر در رتبه هفتم جهان قرار دارد.

روسیه

رئیس جمهور روسیه در بیانیه ای که در وب سایت کرملین ارسال شده گفت: همه افراد در سطح قدرت کشور وی با جدیت ، سازمانی و مسئولانه برای مقابله با شیوع تاج ویروس کار می کنند و وضعیت این کشور تحت کنترل خوبی است. به گزارش خبرگزاری فرانسه ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همچنین ورود مسیحیان ارتدکس را تبریک گفت.پوتین در بیانیه ای گفت هیچ شکی نیست که روسیه به همه چالش ها افتخار خواهد کرد. وی افزود: مقامات روسی مطابق با شرایط فعلی از منابع خود با دقت و مطابق با شرایط فعلی استفاده می کنند و در درجه اول برای کمک به مردم در مبارزه با تاج ویروس هستند. مسکو تایمز پوشش اخبار روسیه در روسیه نشان می دهد که منحنی آبی نشان دهنده موارد و منحنی قرمز بیماران جدید است.

310 311

دکمه بازگشت به بالا