بین الملل

ترامپ | دیوان عالی باید درباره قانونی بودن برخی آراء تصمیم‌گیری کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله لوکس ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در ادامه تلاش های خود برای زیر سوال بردن پیروزی احتمالی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ، حزب دموکرات را به تقلب متهم کرد.

ترامپ امروز (جمعه) در توییتر نوشت: “من به راحتی با رأی هایی که به طور قانونی رأی داده شده پیروز می شوم.” [اما] ناظران انتخابات به هیچ وجه و به هیچ وجه اجازه ورود ندارند [جمهوری‌خواه] – آنها ندادند.

وی مستقیماً اظهار داشت كه به دیوان عالی كشور متوسل می شود ، افزود: “به همین دلیل ، آرا cast صادر شده پس از انتخابات باید غیرقانونی تلقی شود. دیوان عالی كشور باید [در این مورد] “تصمیم گرفتن.”

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با افتتاح مراکز اخذ رأی در ورمونت روز سه شنبه ساعت 5 صبح به وقت محلی (مدت زمان تهران در ساعت 13:30 بعد از ظهر) آغاز شد.

جو بایدن ، نامزد دموکرات ها ، در حال حاضر 264 رای دهنده دارد و برای رسیدن به کاخ سفید فقط به شش رای رای دهنده دیگر نیاز دارد.

دونالد ترامپ 213 رأی دهنده دارد و برای پیروزی باید آرای انتخابات سایر ایالت های مهم و نوادا را بدست آورد.

ترامپ روند انتخابات را زیر سوال برد و در چندین ایالت شکایت کرد. در روز اول انتخابات ، وی گفت که باید روند شمارش آرا متوقف شود.

واشنگتن پست همچنین امروز گزارش داد که سرویس مخفی ایالات متحده برای محافظت از بایدن به ولینگتون اعزام شده و احتمالاً پیروزی وی را صبح جمعه (به وقت محلی) اعلام خواهد کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا