بین الملل

تحریم جدید اتحادیه اروپا علیه ایران؛ این بار قطعات پهپاد

اتحادیه اروپا ۶ فرد حقیقی و بخش دیگری از صنایع پهپادی ایران را به اتهام مشارکت در جنگ روسیه علیه اوکراین و همچنین حمایت نظامی از سوریه تحریم کرد.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از الجزیره، شورای اتحادیه اروپا امروز(پنجشنبه) با تکرار اتهام بی‌اساس حمایت نظامی ایران از جنگ روسیه علیه اوکراین، صادرات قطعات به کار رفته در ساخت و تولید پهپاد از اتحادیه اروپا به ایران را ممنوع کرد. 

تارنمای شورای اتحادیه اروپا افزود که در نظام جدید تحریم‌های بروکسل، محدودیت‌های مسافرتی و انسداد اموال نیز علیه افراد مسئول، حامی یا دخیل در برنامه پهپادی ایران پیش‌بینی شده است.

شورای مذکور همچنین حمیدرضا شریفی تهرانی، علیرضا تنگسیری، محسن اسدی، محمدرضا محمدی و محمدصادق حیدری موسی را طبق تحریم‌های اتحادیه علیه حمایت پهپادی از مسکو و فریدون محمدی سقایی را به اتهام پشتیبانی از سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تحریم کرد.

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا