تجمعات، پاشنه آشیل مقابله با کرونا در اراک

تجمعات، پاشنه آشیل مقابله با کرونا در اراک

مجله لوکس / مرکزی یکی از اعضای شورای شهر اراک با انتقاد از فعالیت رستوران ها و غذایی که آنها ارائه می دهند ، اظهار داشت: “تجمع پاشنه آشیل علیه آرونا کرونا است.”

پیمان رشیدی در مصاحبه با مجله لوکس تأکید کرد که اگر فداکاری و تعهد کادر پزشکی نبود ، امروز هنگام بحث در مورد شیوع ویروس کرونا در وضعیت بدتری قرار می گرفتیم ، خصوصاً اینکه برخی حتی به طور داوطلبانه به حفاظت از جان مردم متعهد شده اند. : در یک سال گذشته ، ادارات ، ادارات و م institutionsسسات دولتی و غیردولتی حقوق و کمک هزینه های خود را تحت عناوین مختلف 50 تا 60 درصد افزایش داده اند ، اما در این میان ، فقط بخشی از کادر پزشکی و پرستاران پرداخت نشده اند. ، پزشکان و پیراپزشکان و ….

وی با بیان اینکه در هشت ماه گذشته ، کادر پزشکی فقط به دلیل علاقه خود به مردم با این بیماری روبرو شده اند زیرا بیشترین فشار و کمترین توجه را داشته اند ، افزود: “در ماه های اخیر ، هر بخش در تلاش بوده است تا کارکنان خود را از یک سوم به دو سوم کاهش دهد. ” وجود داشت ، اما مجموعه بهداشت و درمان به دنبال افزایش کارکنان و کارکنان بود.

رشیدی اضافه کرد: درست است که کادر پزشکی صادقانه کار می کنند و حتی به مواردی از این دست فکر نمی کنند ، اما ما امیدواریم که مدیریت عالی استان و حتی نمایندگان مجلس نیازهای کادر پزشکی را دنبال کنند و مردم برای کاهش بیماری همکاری بهتری خواهند داشت ” .

وی فکر می کند درست است که درصد زیادی از مردم ماسک می زنند و پروتکل های بهداشتی را دنبال می کنند ، اما این کافی نیست ، وی افزود: جمعه شب برای دیدن رستوران های شهر کافی بود ، اکثر رستوران ها فعال و پر از جمعیت بودند ، جمعیتی که او راحت نشست و با هم غذا خورد و این وضعیت بسیار تأسف آور و تأسف آور است.

این عضو شورای شهر اراک اظهار داشت: توصیه ها و هشدارها برای استفاده از ماسک تا حدودی و تا حدی لازم است اما در این شرایط فاصله اجتماعی بسیار مهم است. امروز ، گردهمایی های پاشنه آشیل رو به تاج است و ما به طور جدی در عادی سازی این بیماری نقش داریم. ما امیدواریم که مردم تاج را بیش از هر زمان دیگری جدی بگیرند.

وی افزود: امیدوارم مثلث اتاق تعاون ، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف در درمان ویروس و حمایت از دانشگاه پزشکی نقش موثری داشته باشند. هیچ تعصبی نسبت به طبقه و تقسیم آنها نباید اعمال شود ، مسئله کرونا اکنون به یک موضوع ملی تبدیل شده و با زندگی و سلامتی مردم همخوانی دارد و نباید هیچ تعصبی برای این موضوع وجود داشته باشد.

رشیدی با اشاره به فعالیت های مرکز کنترل بیماری های کرونا در استان گفت: “این مرکز مطمئناً می تواند تا حدودی تأثیر مشاوره و درخواست را داشته باشد ، اما اجبار و دستور باید از جایی اعمال شود زیرا ما درگیر تحریم ها هستیم و دسترسی محدودی به دارو داریم.

این عضو شورای شهر اراک در پاسخ به این سوال که چرا باید روزانه 490 مورد مرگ در هندوستان ثبت شود ، با جمعیتی بالغ بر 1.5 میلیارد نفر ، اما ایران که 80 میلیون نفر جمعیت دارد ، باید 460 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا داشته باشد؟ وی افزود: این داده ها به هیچ وجه قابل مقایسه و قابل قبول نیست و در صورت عدم توجه به توصیه ها و درخواست ها ، افراد باید از ابزارهای اجباری و دستوری استفاده کنند. در این شرایط رستوران ها باید تعطیل شوند زیرا افراد عادی شده اند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا