استان ها

تجلیل از نخبگان مهارتی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت توسط استاندار سمنان

به گزارش خبرگزاری مجله لوکس استان سمنان، در حاشیه نخستین جلسه کارگروه توسعه مهارت استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان از نخبگان مهارتی بیست و یکیمن مسابقات ملی مهارت با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم که با حضور محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، محمود فیض سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از ۹ نفر از برگزیدگان بیست و یکیمین دوره مسابقات ملی مهارت که موفق به کسب مدال و یا دیپلم افتخار شده بودند به همراه مربیان آنها و نیز از ۹ نفر از راه‌یافتگان به این دوره از مسابقات تجلیل شد.

در این دوره از مسابقات طاها حدادان از دامغان در رشته آشپزی مدال طلا و علیرضا سعدالدین از سمنان در رشته تراش CNC مدال نقره را کسب کردند.

همچنین معین نظرنوکنده از سمنان در رشته طراحی مهندسی مکانیک، فاطمه میرزا حسینی از دامغان در رشته فناوری مد، درسا شاهی از سمنان در رشته جواهرسازی، عرشیا مصطفایی از سمنان در رشته نرم افزارهای کسب و کار، رضا شبان سمنانی از سمنان در رشته قنادی، ابوالفضل اناوی از شاهرود در رشته کابینت‌ساز چوبی و زهرا کشاورزیان از دامغان در رشته طراحی گرافیک موفق به اخذ دیپلم افتخار این دوره از مسابقات شده بودند.

سحر شعبانی، محسن عبدوس، حامد قوشچیان، سمیه خلیل‌نژادی، الهه کمندی، صفورا جمعه‌ای، علی‌اکبر رمضانی، فاطمه بهرامیان نیز به عنوان مربی، آموزش نخبگان مهارتی استان را در اردوهای آماده‌سازی مسابقات ملی بر عهده داشتند.

شایان ذکر است فاطمه صدیقی‌زاده از سمنان در رشته طراحی و توسعه وب، سینا داودی از سمنان در رشته سازه‌های چوبی، صابر نوروزی افتری از مهدیشهر در رشته تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات سنگین، مرتضی قاسمی از شاهرود در رشته جوشکاری، متین ایران‌نژاد از مهدیشهر در رشته فناوری خودرو، مهدیه سیدالحسینی از دامغان در رشته نانوایی، حسین کسائیان از سمنان در رشته امنیت سایبری، مهدی شاه‌حسینی از سمنان در رشته تاسیسات الکتریکی و عادل ناهیدی از دامغان در رشته تبرید و تهویه نیز به عنوان راه یافتگان به بیست و یکیمن دوره مسابقات ملی مهات مورد تقدیر قرار گرفتند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا