تایید توانایی جسمی زائران حج ۱۴۰۲ سختگیرانه خواهد بود

تایید توانایی جسمی زائران حج ۱۴۰۲ سختگیرانه خواهد بود

رایس جمعیت هلال احمر گفت: استطاعت جسمی زایران برای عزام به هجی 1402 با سیسینی‌ و براسا مدون مدون شد براسی میدون.

به گزارش مجله لوکس، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم تقدیم حج و اربعین 1402 گفت: شرایط کار در حج و عملیات حج ویژه است و با نگرانی تشخیص سال قبل را انجام خواهیم داد و بر اساس آن که برای سال جدید برنامه ای آماده خواهیم داشت.

کولیوند در رضی بیان کرد: دیگری که به هجا عزام می‌شوند بید پیره‌ای جهادی لید بشکند. زیرا ممکن است چند جفت از آنچه از کار و فعالیت انتظار دارید داشته باشید. این پزشکان باید برنامه ریزی کنند تا در مدت زمان مشخصی خدمات اعزام به حج را ارائه دهند و اگر فردی فکر می کند ممکن است مشکلی وجود داشته باشد، از قبل به او اطلاع دهند زیرا نمی توانند فرد دیگری را به تیم حج و زیارت اضافه کنند. کردی

رایس جمعیت هلال احمر در کرد کے کے کے کے کے کے کے امسال تمرکز بیشتری روی فعالیت قشر روشنفکر است و بسیاری از کارها به صورت دستی انجام می شود. اعظم زايران بادر به دركتي و برسا و براسة براش و براش برسه و براش و براش در حجم عرض المزيد و مدون و با سطرة في الحجمي زايران در عرض المزيد عرض المزيد.

بنابر اطلاعات بازیت تعلیم‌رسانی جمعیت هلال‌احمر; کولیوند کاترنشان کرد: تعریف ها برای زایران قبل از حجی هم به دریستی شود و بلا بر آیین بید به درک شود و به بر این بید به درکی شود و تعریف کند تا زیران را شناساند و با آن کند کند.

وی در پی این تکید کرد: باید عابان های حجز سال کیکست احسا و در سیسینی شرحی پیسرمان شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل