سلامت و دانش

تاثیر استفاده از خمیر دندان برای صفحه‌نمایش ترک‌خورده گوشی

ترفندهای مختلفی وجود دارد که ظاهراً به کاربران تلفن های هوشمند پس از قرار گرفتن در معرض دستگاه های خود کمک می کند. مثلاً با تلفن تماس تلفنی داشت. بااین‌هال، شیائومی یکی از این افسانه‌های قدیمی را رد کرد.

گول تکیلی کینی در یوتیوب کوتہ به اشتراک بهہاشتراک پادت تا باور غالت عم ہے۔۔۔ از کیمردندان برای رفع خراش YA ترکہردگی پیںنمایش را کند را کند. شایعات قدیمی ادعا می کردند که استفاده از خمیر دندان عمدتاً ترک های صفحه را می پوشاند و صفحه نرم را تمیز می کند تا دوباره تمیز و تقریباً تمیز شود. اما در فیدو به‌وضوح می‌توانم دیدم که درفیو یا بهدودی در خرده‌های کوشی‌ای کروی آن توکرین شده، وجود ندارد.

استفاده Taseer از خمیر دندان برای نمایش صفحه نمایش گوشی ترک خورده

دراواد شيائومي افزود: اين توصيه قديمي بيش از فايده ضرر دارد. این شرکت بیان کرد که خمیردندان گے عامیلی جلاد است; اما ترکی ریز در آن نیمی‌کان‌ها به‌ترکی‌های بچی‌نامایش را کندند. افزون‌براین، خمیردندان درواعد تعلید قلیایی دارد که چه رایسیدی اسیدی بوکی ولعفوبیک بالای پیں‌نامایش کوشی هوشمدن را از بین برد.

این لایه اساسا بر روی صفحه نمایش تلفن هوشمند کار می کند تا از ترشح چربی از بدن انسان جلوگیری کند و از گرد و غبار و اثر انگشت جلوگیری کند. ازاینرو، شیاومی روگرد کرد که بری کے برای بہیں بہیں بہیں بہتر است به کشتن لہوستیسی رسمی کے بھ

5858

دکمه بازگشت به بالا