اجتماعی

تأکید شهید آیت الله رئیسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به اینکه تأکید شهید آیت الله رئیسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری بود، گفت: حضور رئیس جمهور شهید در جمع عشایر تولید کننده امید آفرین و بی نظیر بود.

فرشید ذبیحی در گفت‌وگو با مجله لوکس، درباره اقدامات شهید آیت الله رئیسی در حوزه عشایر گفت: در همین دوران کوتاه ایشان بیشترین حضور را در جمع عشایر داشتند.

دولت سیزدهم بیشترین حمایت را از جامعه عشایری و روستاییان داشته

وی افزود: دولت سیزدهم بیشترین حمایت را از جامعه عشایری و روستاییان داشته و در سفر اخیر شهید آیت الله رئیسی به شهرستان های دماوند و فیروزکوه، عشایر میزبان شهید رئیسی بودند.

آیت الله رئیسی به دیدار روستاییان و عشایر می رفت

رویکرد دولت سیزدهم رفع محرومیت بود

ذبیحی ادامه داد: رییس جمهور رئیسی در سفر به استان‌های دیگر کشور نیز حتما به دیدار روستاییان و عشایر می رفت و رویکرد دولت سیزدهم رفع محرومیت بود.

تأکید شهید آیت الله رئیسی افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری بود

مدیر امور عشایر استان تهران اظهار کرد: شهید رئیسی تأکید بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری داشتند که باید حمایت‌ها فوری و بدون فوت وقت انجام شود و در همین سه سال گذشته میزان تخصیص وام های کم بهره بر رونق زندگی عشایر در استان تهران و سراسر کشور بی نظیر بود.

وی افزود: جامعه عشایری استان تهران با حضور پرشور خودشان در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور مردمی، از تلاش‌ها و مساعدت های شبانه روزی آیت الله رئیسی و هیات همراه که به درجه رفیع شهادت نایل شدند، قدردانی کردند.
انتهای پیام

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا