سلامت و دانش

تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیرانه در مدارس و دانشگاه ها

لسه کمیته های تخصصی عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش مجله لوکس، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بر رعایت قوانین بهداشتی و پیشگیرانه در مدارس و دانشگاه ها دانشگاه ها گفت: همه قوانین مصوب و پروتکل با قاطعیت اجرا می شوند. شود و لازم برای حفظ سلامت و جان دانش آموزان و دانشجویان با جدیت باشد.

نظران کرد: با توجه به ذخایر کافی واکسن در کشور باید رانس یک ک

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، رئیس دفتر ریاست جمهوری و ریاست جمهوری هلال احمر حضور داشت، وزیر بهداشت با اشاره به افزایش حجم مسافر در ایام نوروز به سال گذشته گفت. با انجام واکسیناسیون سراسری در کشور در ماه های گذشته شاهد افزایش و ر

همچنین وزارت بهداشت گزارشی آخرین میزان بیماران سرپایی، بستری، فوتی و رنگ بندی ورزشی، آخرین وضعیت کوید 19 در ایران و جهان و همچنین میزان واکسیناسیون در کشور ارائه شده است که طبق این گزارش نزدیک به 63 میلیون نفر دوز اول 57 میلیون نفر است. دوز و حدود 26 میلیون نفر از جمعیت ایران دوز سوم واکسن را دریافت کرده اند.

همچنین در این جلسه ویژه بعدی با وجود موج های مقطعی و سویه های جدید ویروس ها و با وجود ناپایدار ایمنی در بخش هایی از جامعه که واکسن دریافت کرده اند باید آمادگی لازم را داشته باشند و نیاز به تزریق دوزهای واکسن خاص در گروه های مختلف داشته باشند. آسیب پذیر می شود.

وزارت آموزش و پرورش نیز از آخرین بازهای مدارس و وضعیت و پذیرش دانش آموزان در کلاس های درس و همچنین تدابیر در خصوص میزان رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در کلاس های درس ارائه شده و نتیجه گیری کرد که گزارش هیچ گزارشی را گزارش نمی کند. در زمینه مرگ و میر ناشی از فروش در میان دانش آموزان و مدارس اعلام نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا