بیانیه اصولگرایان جوان حامی پزشکیان/ باید دست به انتخابی بزنیم که تاثیری سترگ در سرنوشت ایران دارد

به گزارش خبرگزاری مجله لوکس، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به این رسانه ارسال شده است، آمده است: سوابق جریان رقیب، با ادعای انقلابی گری هیچ گاه همسوی با تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و قدرت گرفتن آنان عقب گردی در گام دوم انقلاب خواهد بود.

رای به پزشکیان سرآغاز مطالبه همه آن چیزی است که این روزها امید جوان ایرانی شده است. بسترسازی برای نقش آفرینی جوان ایرانی در عرصه های اجتماعی و اقتصادی، رفع مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت، ایجاد زمینه اثرگذاری نخبگان در اقتصاد جهانی و جمع آوری هرآن چیزی که در حوزه حجاب جز تنفر ثمر دیگری ندارد را از رئیس دولت مطالبه می کنیم.

عدم مشارکت در انتخابات، رای ندادن نیست و در واقع رای دادن به رقبای تندروی مسعود پزشکیان است. همه ایرانیان رای می دهند حتی اگر در انتخابات مشارکت نکنند.

اکنون با احترام به همۀ آن‌ها که در انتخابات شرکت نکردند، اذعان می‌کنیم همۀ ما باید دست به انتخابی بزنیم که تاثیری سترگ در سرنوشت ایران دارد. انتخابی که یک سوی آن ممکن است کشور را در مسیر حرکت با سرعت بیشتر به روزهای غبارآلود و سرشار از افراط‌گرایی رهنمون شود و سوی دیگر بازگشت به عقلانیت و پرهیز از یکجانبه‌گرایی سیاسی و فرهنگی و اقتصادی است.

به امید آنکه با همت و غیرت ملی از انسداد سیاسی کشور کاسته شود و افق‌های جدیدی از امید در زندگی مردم و به خصوص محرومان کشور اعم از مردان، زنان و جوانان گشوده شود.

خروج از نسخه موبایل