اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

بهترین مزون لباس مجلسی در تهران

آشنایی با چند مزون لباس مجلسی معروف در تهران

کی خوبه مرجع نقد و بررسی: یکی از مکان­های مورد علاقۀ خانم­ها برای پیدا کردن زیباترین مدل­های جدید ، مزون­های کاربلد و باتجربه است. مزون­ها با ارائۀ لباس­های خاص و منحصر به فرد با فروشگاه­های فعال در این حوزه به رقابت می­پردازند. بیشتر اوقات نمونه لباس­هایی که در مزون­ها می­بینید را نمی­توانید در هیچ جای دیگر از شهر خود بیابید. مکان و فضای حاکم در مزون­ لباس مجلسی یکی از دلایل پیروزی مزون دارها در برابر مغازه دارها می باشد بنابراین اکثر خانم­ها برای انتخاب و خرید لباس مجلسی شیک یا برای دوخت اوت کوتور به آنها سر می­زنند. مزون دارهای موفق و نامی معمولاً وقت زیادی را برای مشتریان خود اختصاص می­دهند و آنها را در انتخاب بهترین مدل راهنمایی می­کنند. در این مقاله قصد داریم که ابتدا شما را با روند کاری مزون­های لباس مجلسی آشنا کنیم و سپس چند مزون لباس مجلسی معروف در تهران را معرفی کنیم تا در زمان­های ضروری به آنها سر بزنید و بهترین­ها را انتخاب کنید.

مزون­ لباس مجلسی

آشنایی با مزون لباس مجلسی در تهران

بهترین سایت فروش وسایل سرگرمی: مزون یک واژۀ فرانسویست که معنای اصلی آن خانه است اما در زبان فارسی به معنای خیاط خانه است. به همین دلیل در ابتدا مزون­­ها متشکل از چند طراح و دوزنده بود که به منظور طراحی و دوخت انواع پوشاک برای فصول مختلف در کنار هم جمع می­شدند. مزون دارها آخرین ترندهای دنیا را بررسی می­کردند و طبق  آداب، رسوم و فرهنگ مربوط به شهر و یا کشور خود جدیدترین استایل­ها را طراحی می کردند. اما بعد از گذشت زمان مزون­ها اصلی ترین وارد کننده لباس از کشورهای مختلف مانند ترکیه و فرانسه شدند. از معروفترین مزونهای دنیا می­توان به ورساچه، هرمس، آرمانی و پرادا اشاره کرد که با سعی فراوان در برندسازی به شهرت جهانی رسیدند و امروزه طرح و مدل­های خاص خود را به سراسر دنیا صادر می­کنند.

مزون مد و استایل

آشنایی با بهترین مزون لباس مجلسی در تهران

خوشبختانه مزونهای خوب و معروف در کل سطح تهران پخش شده­اند و شما در هر مکانی که از تهران باشید می توانید خود را به راحتی و در سریعترین زمان ممکن به یکی از بهترین مزونها برسانید و از دیدن تنوع بسیار بالای لذت ببرید. در این بخش سعی کرده ایم که مزون­های معتبر و معروف را در بخش­های مختلف تهران معرفی کنیم.

مزون لباس مجلسی در تهران تابان

مزون تابان با هجده سال سابقه در شرق تهران آمادۀ خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان خود در حوزۀ طراحی، دوخت و فروش لباس مجلسی، لباس شب، لباس عروس و نامزدی می­باشد. این مزون در تهران پارس قرار گرفته است و انواع لباس مجلسی ترک، اروپایی، عربی و ایرانی را برای مشتریان خود در یک مکان خوب و ایده آل فراهم نموده است.

مزون لباس شب حدیث تهرانی

اگر به دنبال تیم متخصص و جوان برای طراحی، دوخت و یا خرید لباس­های مجلسی و یا کژوال در غرب تهران هستید حتماً به خانه مد حدیث تهرانی سر بزنید. این مزون از خوش فکر ترین و جوانترین طراحان، استایلیست­ها و خیاطان تشکیل شده است که انواع لباس شب و رسمی را برای شما بزرگواران در شهرک غرب تهران تهیه می نمایند.

مزون لباس مجلسی مه ناز

اگر به دنبال لاکچری ­ترین مزونها هستید، حتماً به مزون مه ناز سر بزنید چون در فهرست 20 مزون لوکس در تهران قرار گرفته است و از نظر شیکی و مجلل بودن لباس­ در تهران کم نظیر می­باشد. این خانۀ مد در خیابان میرداماد قرار گرفته است و حتماً توصیه می­شود که برای یک بار هم که شده به این مزون سر بزنید چون به دلیل داشتن لباس­های فاخر و خاص حتماً دست پر به خانه برمی گردید و متوجه می­شوید که چرا این مزون در سراسر کشور مشتری و طرفدار دارد؟

دکوراسیو­های خاص و متفاوت در مزون­های لباس مجلسی تهران

اینستاگرام مزون های لاکچری تهران | بهترین مزون لباس مجلسی در تهران اینستاگرام

مزون لباس مجلسی الگانس

اگر به دنبال مزون می­گردید حتماً به الگانس مراجعه کنید و از آنها شیک­ترین و به روزترین و زنانه، بلند و کوتاه، ساده و کارشده بخواهید. این مزون به صورت تخصصی بر روی پوشاک مجلسی و اسپرت زنانه فعالیت دارد و در سعادت آباد تهران قرار گرفته است. شما می­توانید از این مزون ست کامل لباس مجلسی اعم از لباس و اکسسوری تهیه فرمایید.

مزون اسپوزا

خانم­های قرتی و خوش پوش تهران اغلب ترجیح می­دهند که خریدهای خود را از خیابان­های ولنجک، کامرانیه و فرمانیه که جزء مناطق لاکچری تهران است انجام دهند. بنابراین اگر مسیر شما در این منطقه است، توصیه می­کنیم که دیدن انواع مدل و کوتاه مزون اسپوزا را از دست ندهید. دوخت طرح های مجلل و اوت کوتور خود را با خیال راحت به این مزون با تجربه و کاربلد بسپارید.

مزون رد استار

اگر فقط به دنبال لباس مجلسی مدرن و شیک بدون هیچ نگرانی بابت قیمت تمام شدۀ آن هستید به شما خانه مد رد استار را پیشنهاد می دهیم. این مزون در فرمانیۀ تهران واقع شده است و چند دهه­ای می­شود که در زمینۀ وارد کردن لوکس ترین لباس­های شب و مجلسی فعالیت می­کند. پیشنهاد می­کنیم که جشنواره­های لباس ترک این مزون را هرگز از دست ندهید.

مزون صمصامی

از دیگر مزون­های پرسابقه که ایده­های بسیار جذابی برای لباس مجلسی و عروس دارند خانه مد صمصامی واقع در میدان هروی می­باشد. سر زدن به این مزون برای بانوان مشکل پسند بسیار واجب است چون لباس رویایی خود را حتماً در این مزون پیدا خواهند کرد. در این مزون حتی به شما در مورد انتخاب اکسسوری مناسب و هماهنگ با لباستان کمک می­شود.

فضا عالی و محیط آرام در مزون­های لباس مجلسی تهران

نکات مهم در انتخاب مزون لباس مجلسی تهران

مطمئناً تا به حال برای انتخاب یک مزون معتبر برای خرید یک مدل لباس مجلسی جدید دچار مشکل  شده اید. حتماً از اطرافیانتان شنیده اید که از فلان مزون لباس گران قیمت خریدم اما در انتهای مراسم لباسم پاره شده و یا از کیفیتی که مزون دار در موردش صحبت می­کرده، خبری نبوده است. بنابراین ما برای آن شدیم تا در ادامه نکات مهم در انتخاب مزون معتبر و کاربلد را بررسی کنیم.

  1. شما باید از میزان رضایت مشتریان آنها مطلع شوید. خوشبختانه با وجود شبکه های اجتماعی و سر زدن به پیج مزون مورد نظر و خواندن نظرات مشتریان این کار به مراتب راحت تر از قبل انجام می­شود.
  2. از مزون­های خلاق و ایده پرداز استقبال کنید. اما هر لباس نامتعارف را به پای نوآوری و خلاقیت مزون دار به حساب نیاورید پس حواستان را به خوبی برای انتخاب مزون هایی که سبک جدیدی از لباس­ها را ارائه می­دهند جمع کنید.
  3. موقعیت مکانی مزون نمی تواند دلیلی بر خوب بودن و یا بد بودن کار مزون باشد پس گول این موضوع را هرگز نخورید
دکمه بازگشت به بالا