اقتصادیکسب و کار برتر

بهترین مارک ریسه شلنگی

یکی از تازه‌ترین محصولاتی که در طراحی دکوراسیون خانه‌ها، فروشگاه‌ها و جشن‌ها و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع ریسه ال ای دی است. این نوارهای نورانی با لامپ‌های کوچک‌شان حالا دیگر در میان مردم طرفدارهای زیادی پیدا کرده‌اند. نور یکدست و زیبای ریسه‌های ال ای دی جشن‌ها و مهمانی‌های شما را تزیین می‌کنند و با توجه به ویژگی ضد رطوبت و ضد گرد و غبار بودن این محصولات استفاده از آن‌ها در فضاهای باز نیز امکان پذیر است. از طرف دیگر حمام خانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و به ویژه اتاق خواب خانه‌ها از جمله مکان‌هایی است که توسط ریسه ال ای دی فضایی فانتزی و زیباتر پیدا خواهد کرد. با لاینکس همراه شوید.

این نوارهای نورانی و زیبا امروزه حتی در هنر عکاسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و آتلیه‌های عکس و فیلم برای زیباتر شدن فضای آتلیه خود و به تبع آن عکس‌های‌شان از انواع ریسه ال ای دی استفاده می‌نمایند. با این وصف و از آن‌جا که مدل‌ها و رنگ‌های گوناگونی از این محصولات تزیینی در بازار کشور وجود دارد در ادامه این مقاله تلاش می‌کنیم به معرفی بهترین ریسه ال ای دی حال حاضر در ایران بپردازیم. با مطالعه ادامه این مقاله بهترین انواع ریسه ال ای دی را بهتر خواهید شناخت. 

ریسه ال ای دی فاین الکتریک  FEC

دیگر برند تولید کننده که از کیفیت مطلوبی برخوردار است ریسه ال ای دی Fec می‌باشد. شرکت فاین الکتریک انواع ریسه ال ای دی را به صورت نوارهای باریک و بلند تولید و عرضه می‌نماید. سازوکار این نوع ریسه‌ها به این صورت است که در مدار ریسه یک دیود وجود دارد و وظیفه‌اش انتشار نور است. ریسه‌ ال ای دی FEC اصولا دارای تنوع رنگ، اندازه و مدل بسیار خوبی هستند. تنوع بالای رنگ و اندازه در ریسه‌های شرکت فاین الکتریک سبب شده است کاربران با هر سلیقه و برای هر محیطی بتوانند انتخاب مناسبی از میان محصولات این شرکت داشته باشند. ریسه‌ ال ای دی Fec نیز در انواع مختلف در برابر حرارت بالا و گرد و غبار مقاوم است و در فضاهای باز نیر قابل استفاده می‌باشد. 

جهت دریافت خدمات و محصولات چراغ خطی، پروفیل لاین نوری، استریپ لایت و منبع تغذیه سوئیچینگ و…. با شماره 09125154531 در ارتباط باشید.

ریسه ال ای دی سان لوکس

ریسه ال ای دی سان لوکس نیز برند بعدی است که به عنوان یکی از بهترین انواع ریسه ال ای دی در کشور به معرفی آن می‌پردازیم. ریسه ال ای دی سان لوکس عموما دارای عمر مفید طولانی و کیفیت مطلوبی است. انواع ریسه ال ای دی سان لوکس که از جمله سیستم‌های روشنایی با قابلیت انعطاف بالا به شمار می‌روند عموما در محیط‌های شهری مانند سقف‌های کاذب و زیر پل‌ها و کنار باغچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریسه سان لوکس نیز علاوه‌بر نوردهی عالی و انعطاف فوق‌العاده دارای مصرف انرژی پایینی می‌باشد. از همین رو انواع ریسه ال ای دی سان لوکس امروزه در بازار نزد مصرف کننده‌ها جایگاه خوبی دارد و از جمله محصولات پرفروش به شمار می‌رود. معمولا کاربران ریسه ال ای دی سان لوکس را به شیوه نور مخفی مورد استفاده قرار می‌دهند. این ریسه‌های شلنگی زیبایی خاصی به فضا می‌دهند و می‌توانند در فضاهای باز نیز به سادگی مورد استفاده قرار بگیرند. زیرا شرکت سان لوکس انواع ریسه ال ای دی را با مقاومت بالا در برابر حرارت و نفوذ گرد و غبار تولید و در بازار عرضه می‌نماید. گفتنی است که ریسه ال ای دی سان لوکس دارای انواع گوناگونی مانتد ریسه فلکسی سان لوکس و ریسه نواری سان لوکس می‌باشد. 

ریسه ال ای دی لوپ لایت

یکی از بهترین انواع ریسه ال ای دی موجود در ایران ریسه‌های ساخت شرکت لوپ لایت است. ریسه‌های شرکت لوپ لایت از مداری ۵ لایه تشکیل شده‌اند که در واقع شامل دو لایه مس ۹۵ درصد می‌باشد و عرض ۱۰ و ۱۳ میلی‌متری دارند. همین خاصیت است که مانع بروز قطعی در مدار خواهد شد و گردش برق در مدار را تقویت خواهد نمود. از طرف دیگر ریسه‌های لوپ لایت از مواد اولیه بسیار مرغوب و همچنین ضد یووی ساخته می‌شوند.

بنابراین بعد از مدتی کار کردن در فضاهای باز دچار شکنندگی و تغییر رنگ نمی‌شوند. عدم ایجاد تغییر در ظاهر و رنگ نور ریسه‌ها ویژگی بسیار برجسته ریسه‌ ال ای دی لوپ لایت است. همچنین چیپ ریسه‌های شرکت لوپ لایت ساخت برند سنآن امریکا است که از بهترین تولید کنندگان چیپ ال ای دی در جهان به شمار می‌رود. چیپ‌های کار شده در دارای نوردهی بسیار قوی و با کیفیت و در عین‌حال مصرف برق پایینی هستند. نکته مهم دیگر در مورد انواع ریسه لوپ لایت این است که در این ریسه‌ها سیم از جریان مدار حذف شده است. این مزیت نیز سبب می‌شود که مدار قوی‌تری داشته باشیم و قطعی در آن بروز نکند. 

ریسه ال ای دی شعاع

شعاع الکتریک برند با کیفیت بعدی در میان تولید کنندگان انواع ریسه ال ای دی است. ریسه LED شعاع الکتریک از جمله پرفروش‌ترین و پرکاربردترین انواع ریسه ال ای دی در ایران به شمار می‌رود. زیبایی نورپردازی و قابلیت استفاده در محیط‌های باز و یا محیط‌های داخلی از جمله عواملی هستند که ریسه های ال ای دی شعاع را در میان کاربران محبوب کرده است. برای برطرف کردن نیاز روشنایی دکوراتیو در فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها بهترین گزینه می‌تواند یکی از انواع گوناگون ریسه ال ای دی شعاع الکتریک باشد. ریسه‌های ال ای دی ساخت شرکت شعاع نیز علاوه‌بر طول عمر بالا و ضمانت نامه‌‌‌های اصیل دو ساله، دارای خدمات پس فروش بسیار مطلوبی نیز می‌باشند و از مصرف انرژی پایینی برخوردارند.

ریسه ال ای دی  N.V.C

آخرین برند معتبر در میان تولید کنندگان انواع ریسه ال ای دی که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم، شرکت NVC است. شرکت NVC که یک شرکت انگلیسی‌ می‌باشد از بزرگترین تولید کننده‌های این محصول در جهان به شمار می‌رود. برجسته‌ترین ویژگی انواع ریسه ال ای دی NVC در واقع کاهش مصرف انرژی در محصولات این شرکت است. شرکت NVC با خرید لایسنس نرم افزار دیالوکس از کشور آلمان و با افزودن پلاگین‌های تمام چراغ های تولید خود در این نرم افزار موفق شده است به صورت اختصاصی خدمات نورپردازی و مدیریت نور محیط‌های مختلف را برای مشتریان خود فراهم آورد. از جمله محبوب‌ترین انواع محصولات این شرکت لامپ‌های ریسه‌ای است که در منازل و ساختمان‌های اداری و فروشگاه‌های تجاری برای تزیین و نورپردازی تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید بهتر است بگوییم هنگامی که صحبت از تزیینات نوری در انواع ساختمان‌ها در میان باشد، محصولات شرکت NVC به عنوان انتخاب اول مطرح می‌شوند.

ویدیو آموزشی طراحی نور در youtube 

 

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا