استان ها

برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع شهدای مدافع امنیت در یزد

مجله لوکس/یزد مردم یزد امسال با توجه به جنایات رژیم ددمنش و گرگ خوی صهیونیستی در غزه و نیز شهادت سه تن از پاسداران سپاه الغدیر یزد در حادثه راسک در سیستان و بلوچستان، با حضور پرشور و کوبنده در راهپیمایی روز جهانی قدس، این شهدا را تشییع کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یزد امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با حضور متراکم و پرازدحام مردم از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید بهشتی این شهر آغاز و تا مسجد ملااسماعیل و محل اقامه نماز جمعه دارالعباده برگزار شد.

راهپیمایان روزه دار یزد با در دست داشتن پرچم ها و پلاکاردهایی جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و معاندین انقلاب اسلامی و گروه تروریستی جیش الظلم در جنایات اخیر را محکم کردند.

مردم یزد در این مراسم شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» سردادند. مدیحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت و برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی جهت تبیین جنایات رژیم صهونیستی در منطقه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.  

مردم یزد قبل از ورود به محل اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر پیکر شهدای معزز یزد در حادثه راسک نماز خواندند و در ادامه با شرکت در نماز جمعه و سخنان «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به عنوان سخنران پایانی این مراسم را استماع کردند.

بنا به گزارش های رسیده، راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس در بیش از ۵۰ نقطه از شهرها و روستاهای یزد با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شده است.

انتهای پیام
 
 
 

دکمه بازگشت به بالا