برپایی بزرگترین موکب دهه پایانی ماه صفر در محور بروجن به مبارکه

بزرگترین

برپایی بزرگترین موکب دهه پایانی ماه صفر در محور بروجن به مبارکه

به گزارش خبرگزاری مجله لوکس استان چهارمحال وبختیاری ،روح الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت : زائران و مسافرانی که در ایام منتهی به ایام تعطیلات آخر ماه صفر وارد استان چهارمحال وبختیاری می شوند و به منظور رفاه و خدمات رسانی به زائرین اربعین و مسافران تمام امکانات و ظرفیت‌ها این اداره کل پای‌کار عملیات اربعین و دهه پایانی ماه صفر است .

غلامی در بیان جزییات تمهیدات لازم ویژه اربعین حسینی  و دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت : پیش از زمان فرارسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) جلساتی در سطح کشور به‌منظور برنامه‌ریزی برای سفر زائران اربعین‌حسینی و دهه پایانی ماه صفر برگزار شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  افزود : در این راستا برنامه جامع و کاملی برای بر پایی موکب در محورهای کشور ارائه  گردید  .

غلامی در ادامه از برپایی بزرگترین موکب‌ استان چهارمحال وبختیاری ویژه زائران اربعین‌ حسینی و دهه پایانی ماه صفر در محور بروجن به مبارکه( اصفهان) مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایتام خبر داد و خاطرنشان کرد : همزمان با آغاز سفرهای اربعین و به منظور ارتقای ایمنی تردد زائرین در این محور تمام امکانات و ظرفیت‌ها پای‌کار عملیات اربعین و دهه پایانی ماه صفر  آمدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری  با تاکید بر اینکه تمام امکانات و ظرفیت‌های استان پای‌ کار عملیات اربعین است ، اظهار کرد : همچنین برنامه‌های پذیرایی و فرهنگی ویژه زوار اربعین‌حسینی و دهه پایانی ماه صفر در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ایتام که شامل نمایش‌های آیینی ، سرود ، پرده‌خوانی و  دمام‌زنی آغاز و تا آخرماه صفر ادامه دارد .

دکمه بازگشت به بالا