بروزرسانی واتساپ در گوگل پلی

اگر به امکانات جدید پیام رسان واتس اپ دسترسی ندارید، در این مقاله تمامی روش های به روز رسانی به آخرین نسخه را یاد گرفته ایم.

واتس‌اپ با بیش از دو میلیارد کاربر، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاربردی در جهان است که پیام‌های رایگان و ایمن از جمله صوتی و تصویری، چت‌های گروهی و پیوست‌های مختلف را ارائه می‌دهد. با این حال، برای لذت بردن از همه این ویژگی ها و محافظت از حریم خصوصی خود، باید واتس اپ را به آخرین نسخه به روز کنید.

در این مقاله اپ ناب نحوه آپدیت واتس اپ در اندروید و آیفون را به صورت دستی و خودکار به شما نشان می دهیم و در آخر نحوه آپدیت واتس اپ بیزینس را توضیح می دهیم.

واتس اپ را در گوگل پلی به روز کنید

ساده ترین راه برای به روز رسانی واتس اپ در اندروید استفاده از فروشگاه گوگل پلی است. برای این کار باید این مراحل را دنبال کنید:

برنامه Google Play Store را در تلفن Android خود باز کنید.

روی نماد منو (سه خط افقی) در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

روی برنامه‌ها و بازی‌های من ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید تا پیام رسان واتس اپ را پیدا کنید و روی Update کلیک کنید. اگر دکمه به‌روزرسانی را نمی‌بینید، به این معنی است که آخرین نسخه را قبلاً نصب کرده‌اید.

می‌توانید واتس‌اپ را در فروشگاه Google Play پیدا کنید و روی Update کلیک کنید.

به روز رسانی واتس اپ از طریق لینک مستقیم

گاهی اوقات ممکن است بخواهید بدون استفاده از فروشگاه Google Play WhatsApp را در اندروید به روز کنید. برای مثال، ممکن است دستگاهی داشته باشید که از خدمات Google پشتیبانی نمی‌کند، دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم . یا ممکن است بخواهید آخرین ویژگی‌ها را قبل از انتشار رسمی دریافت کنید. در این صورت می توانید آخرین فایل APK واتس اپ را از لینک مستقیم این وب سایت یا سایر وب سایت ها دانلود و به صورت دستی نصب کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

مرورگر خود را باز کنید و برای دانلود آخرین فایل APK WhatsApp به این لینک دسترسی پیدا کنید.

روی دکمه Package کلیک کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

پس از اتمام دانلود، فایل را باز کرده و روی “Install” ضربه بزنید. ممکن است لازم باشد نصب از منابع ناشناس را در تنظیمات دستگاه خود فعال کنید تا نصب از منابع خارجی فعال شود.

منتظر بمانید تا نصب کامل شود و برای شروع واتس اپ روی Open ضربه بزنید.

توجه: دانلود فایل های APK از منابع غیر رسمی ممکن است خطرات امنیتی ایجاد کند. قبل از نصب برنامه در دستگاه خود، مطمئن شوید که به منبع آن اعتماد دارید.

لینک را کپی کنید

آپدیت واتس اپ در اپ استور

اگر آیفون دارید، می توانید به راحتی واتس اپ را در اپ استور آپدیت کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

برنامه App Store را در آیفون خود باز کنید.

روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید تا پیام رسان واتس اپ را پیدا کنید و روی Update ضربه بزنید. اگر دکمه به‌روزرسانی را نمی‌بینید، آخرین نسخه را قبلاً نصب کرده‌اید.

می توانید WhatsApp را در اپ استور جستجو کنید و از آنجا روی Update ضربه بزنید.

به روز رسانی واتس اپ بیزینس

WhatsApp Business یک برنامه جداگانه از WhatsApp Messenger است که برای مشاغل کوچک طراحی شده است که از WhatsApp برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند. این پلتفرم ویژگی های اضافی مانند نمایه های تجاری، فهرست ها، برچسب ها و اعلان های خودکار را ارائه می دهد.

برای به‌روزرسانی واتس‌اپ بیزینس در اندروید یا آیفون، می‌توانید همان مراحل بالا را برای پیام‌رسان تجاری واتس‌اپ دنبال کنید. به جای WhatsApp Messenger، WhatsApp Business را در فروشگاه Google Play یا App Store جستجو کنید.

همچنین می‌توانید آخرین فایل APK WhatsApp Business برای اندروید را از سایر وب‌سایت‌ها دانلود و به صورت دستی نصب کنید.

خروج از نسخه موبایل