عمومی

برخورد قاطع هیئت فوتبال قزوین با عوامل ضرب و شتم داور فوتسال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به ضرب و شتم داور دیدار فینال جام رمضان شهر محمدیه اظهار کرد: جام رمضان کاری فرهنگی و برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

وی افزود: هیئت فوتبال شهر محمدیه زیر نظر شهرستان البرز فعالیت می‌کنند و کسانی که جام را برگزار کرده اند باید مجوز داشته باشند.

رییس هیئت فوتبال قزوین با بیان اینکه برگزاری این مسابقه با مجوز هیئت فوتبال برگزار شده بیان کرد: بدون شک روز شنبه گزارش کامل اتفاقات رخ داده شده در این دیدار دریافت و بررسی خواهد شد.

وی بیان کرد: حرمت داور و زمین مسابقه باید در هر مسابقه‌ای حفظ شود و بدون شک با خاطیان این رخداد تلخ برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت تا شاهد تکرار این نوع اتفاقات در استان قزوین نباشیم.

باجیوند تاکید کرد: میدان ورزش میدان روحیه جوانمردی و معرفت و احترام است و اجازه نخواهیم داد در میدان ورزشی شاهد اتفاقات تلخ و ناهنجاری‌هایی باشیم که با روح ورزش ناسازگار است.

وی با بیان اینکه مسؤولین شهرستان در این دیدار حضور داشته و ماجرا را رصد کرده اند، ادامه داد: حال داور دیدار مساعد است و به لطف خدا مشکل حادی برای او پیش نیامده است.

رییس هیئت فوتبال در پایان یادآور شد: اتفاقات دیدار فینال جام رمضان محمدیه قابل گذشت نیست و حتماً با قدرت و با قاطعیت با عوامل بروز این اتفاق برخورد خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا