ورزشی

بازگشت نکونام به تنظیمات کارخانه!/ پاسخ اوسمار به یک سوال تحقیرآمیز

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش مجله لوکس، تیم ملی والیبال کشورمان هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ را با چهار شکست پیاپی پشت سر گذاشت. تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از بامداد دوشنبه، هفتم خرداد به مصاف آرژانتین رفت و در پایان سه بر دو ۲۳ بر ۲۵، ۳۱ بر ۲۹، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ شکست خورد.  

تیم ایران در سه دیدار گذشته‌ی خود مقابل تیم‌های صربستان، ایتالیا و کوبا شکست خورده بود و با شکست مقابل آرژانتین، هفته اول را با چهار شکست پیاپی پشت سر گذاشت.  

پایان هفته اول لیگ ملت‌های والیبال/ ایتالیا صدرنشین شد، ایران قعرنشین!

هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ در گروه مردان با صدرنشینی ایتالیا و شانزدهمی ایران به پایان رسید.

هفته نخست ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها در گروه مردان که از روز سه‌شنبه یکم خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز شده بود، امروز (دوشنبه ششم خرداد) پس از برگزاری ۳۲ دیدار به پایان رسید.

والیبالیست‌های ایران بعد از شکست مقابل آرژانتین چه گفتند؟

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: خدا را شکر که همه بازیکنان در حال پیشرفت هستند. انتظار داریم مردم حمایت کنند و ما هم قول می‌دهیم بهترین نتیجه را در هفته‌های بعد کسب کنیم.

تیم ملی والیبال ایران بامداد دوشنبه در آخرین دیدار هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ در گروه مردان به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو مغلوب شد و یک امتیاز به دست آورد.

روایت تکان‌دهنده عابدینی از فساد و جادوگری در فوتبال

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید نبود کمیته صیانت از فوتبال باعث شده بسترهای فساد در این رشته ورزشی ایجاد شود.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با مجله لوکس، درباره مباحث مطرح شده پیرامون فساد در فوتبال به صحبت پرداخت. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است نبود کمیته صیانت از فوتبال باعث شده نظارت‌ها در فوتبال کم و به این ترتیب ساختار فساد ایجاد شود. او همچنین اشاره‌ای هم به مشاهادات خود از فساد در فوتبال کرد و گفت که در ساختمان باشگاه لیگ برتری شاهد حضور جادوگر بوده است.

بهترین‌های هفته نخست لیگ ملتهای والیبال/ عبادی‌پور بهترین دریافت‌کننده

در پایان هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال میلاد عبادی‌پور با وجود شکست ایران در هر ۴ دیدار، بهترین دریافت کننده رقابت‌ها لقب گرفت.

هفته نخست رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ به پایان رسید و تیم ملی والیبال ایران هر ۴ دیدارش را در این مرحله باخت. ایران با ترکیب  میلاد عبادی پور، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، جواد کریمی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری و مرتضی شریفی راهی برزیل شد و امیرحسین اسفندیار، امیرحسین ساداتی و متین احمدی نیز در فهرست رزرو قرار داشتند.

سقوط ایران در رده‌بندی باشگاهی آسیا/ سهمیه لیگ نخبگان کاهش یافت

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آخرین رده‌بندی باشگاهی را اعلام کرد که تیم‌های عربستانی در صدر جدول قرار گرفتند.

پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی العین در این رقابت‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا رده بندی عملکرد تیم‌های باشگاهی کشورهای قاره را به روز کرد که طی آن عربستان با ۱۰۳.۱۴۸ امتیاز بالاتر از ژاپن و کره در رده نخست قرار دارد.

اتفاق عجیب در نشست خبری استقلال

خبرنگاران در نشست خبری امروز استقلال به رفتار روز گذشته جواد نکونام واکنش نشان دادند.

نشست خبری تیم استقلال قبل از بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال مقابل گل گهر سیرجان قرار بود امروز با حضور جواد نکونام برگزار شود اما نکونام در این نشست خبری حضور پیدا نکرد و به جای او حمید رجبی از کادر فنی استقلال در ساختمان سازمان لیگ حضور پیدا کرد. در این نشست خبرنگاران به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای نکونام در مورد دعوت گزینشی رسانه‌ها به تمرین روز گذشته استقلال، سوالی از رجبی نپرسیدند تا به این شکل اعتراض خود را نشان دهند.

اوسمار: بزرگی یک مربی را از روی نتایج او قضاوت می‌کنند/ پرسپولیس هیچ وقت وارد حاشیه نشده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ فشرده شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا(سه‌شنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادگان قزوین میهمان شمس‌آذر این شهر است. اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی‌ مهمی فردا داریم. شمس‌آذر بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و ما نیم فصل اول بازی سختی برابر این تیم داشتیم. به هواداران این تیم بابت تیم خوبی که دارند تبریک می‌گویم. این سه بازی آخر به خاطر شهادت رئیس جمهور فشرده شد و بازی قبلی هم برای ما فشرده بود که توانستیم چهار بر سه به پیروزی برسیم. با این حال به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم.

المپیک را فراموش کنید برای اعتبار خود بجنگید

ملی‌پوش سابق والیبال ایران گفت: تیم ملی در هفته اول بازی‌ها از نظر روحی – روانی شرایط ایده‌ال و خوبی نداشت و نداشتن بازی‌های تدارکاتی و استرس و اضطراب بالای بازیکنان سبب شد تا با اعتماد به نفس بالایی بازی‌ها را دنبال نکنند.

محمد ترکاشوند در گفت‌و گو با مجله لوکس، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌ها و این که آیا تیم به دلیل ضعف فنی تمام بازی‌های خود را در پایان هفته اول واگذار کرده است؟ اظهار کرد: تیم ملی والیبال از سال گذشته تاکنون به لحاظ روحی و روانی دچار چالش و مشکلات است، متاسفانه یک مقدار سرمربی دیر اعلام شد تمرینات دیر شکل گرفت و بازی تدارکاتی خیلی خوبی نداشتیم.

انتهای پیام

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا