بازدید هوایی و زمینی فرمانده انتظامی استان گیلان از شهرستان مرزی آستارا

مجله لوکس/گیلان همزمان با هفته فراجا، فرمانده انتظامی گیلان به همراه هیأتی از معاونان انتظامی و پلیس راه استان از شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان بازدید هوایی و زمینی کردند.

بازدید هوایی و زمینی فرمانده انتظامی استان گیلان از شهرستان مرزی آستارا

بازدید و پایش هوایی و زمینی امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه با هدف بررسی شرایط عبور و مرور در مسیرهای منتهی به غرب استان گیلان، سواحل منطقه‌ آستارا، مرز، مقرهای انتظامی و ترافیکی، ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل و بازدید از پروژه مسکن یگان های انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا به صورت زمینی و همچنین با بهره گیری از یک فروند بالگرد بل ۲۱۴ فراجا صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان در جریان این بازدید ها که با همراهی فرمانده انتظامی شهرستان آستارا انجام شد، در جمع خبرنگاران با تبریک هفته فراجا به همه نیروهای زحمتکش انتظامی و مرزبانی در شهرستان مرزی آستارا، اظهار کرد: در بازدیدهای امروز که از مقرهای انتظامی و ترافیکی، مرز، ایستگاه بازرسی سه راه قلعه و همچنین احداث مسکن یگان‌های انتظامی انجام شد، با توجه به جایگاه و اهمیت شهرستان آستارا موارد مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه ۳۳۰ هزار تماس طی ۶ ماهه سال جاری در استان گیلان منجر به انجام عملیات پلیسی شده است، افزود: در ۶ ماهه گذشته از سال، تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و ۷۵۰ بار تماس، افزایش ۳۵ درصدی داشته است و در در تمامی شاخص‌ها گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه استان گیلان رتبه سوم کشور از نظر کاهش متوفیان تصادف را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: مجموع تصادفات در استان گیلان ۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش و متوفیان تصادفات نیز نسبت به سال گذشته، ۱۵ درصد کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی گیلان، آستارا را از شهرستان های بسیار مهم، گردشگر پذیر و اقتصادی کشور و استان گیلان عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه،تصریح کرد: امنیت مهم‌ترین مؤلفه برای اقتدار و عزت هر جامعه است که این مهم در جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهیدان و تلاش نیروهای مسلح برقرار است.

به گزارش مجله لوکس، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد. 

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل