این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

ماست های غنی شده با پروبیوتیک ها از دو جهت قابل توجه بودند و محبوبیت این محصول در بین شهروندان نشان داد که جای چنین محصولاتی در یخچال خانواده ها واقعاً خالی بود.

این محصول برای مسئولیت اجتماعی مارک های بزرگ مانند کاله مهم بوده و با پیشرفت های جهانی در صنعت غذایی ایران همگام بوده و به سمت استانداردهای بهداشتی حرکت کرده است.

معروف ترین محصولی که به همین منظور در بازار عرضه شد ، غنی از پروبیوتیک های الکازی ، که در همه محصولات بازار پیشرو شده است ، ماست کم چرب بود که در بسته بندی های زیبا و تزئین سبز متناسب با نیاز شما تولید می شود. به و با قیمت مناسب و او ظاهر شد.

تولید و عرضه ماست پروبیوتیک در اندازه های مختلف و غنی شده با پروبیوتیک ، با وجود استقبال شهروندان از ابتدا ، برخلاف رقبا و سایر تولیدکنندگان ، قیمت این محصول جدید و خلاق را افزایش نداده است.

حقیقت این است که آگاهی روزافزون مردم از محصولات تولیدی ، ویژگی ها و قیمت آنها به قدری افزایش یافته است که مارک ها و شرکت های بزرگ به دست مصرف کنندگان رسیده است و دیگر نمی توان در تبلیغات اغراق کرد تا بازار را به سمت چنین محصولاتی سوق دهد. ارزش دارند هیچ واقعی وجود ندارد؛ اما آنها به بازاریابی و برندسازی متکی هستند.

شبکه های اجتماعی ، رسانه های آنلاین و آموزش های تصویری و به طور کلی تلفن های هوشمند از جمله کانال های اطلاعاتی هستند که ماهیت مارک ها و تولیدکنندگان مواد غذایی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان منتقل می کنند.

بنابراین ، عصر دیجیتال دنیای امن تری برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است و عملکرد مارک ها جدی تر شده است ، به ویژه در زمینه کالاهای مصرفی سریع. محصولات معمول و پرمصرف که مستقیماً با ضربان قلب مصرف کننده ارتباط دارند.

بنابراین ، باید گفت که در حال حاضر مهمترین منتقدان و مروج برندهای مختلف ، به ویژه مارک های غذایی ، همان افراد و مشتریانی هستند که جهت گیری آنها نشان می دهد آیا از عملکرد برند مورد علاقه خود راضی هستند یا خیر.

رضایت گسترده مصرف کنندگان کاله از خط تولید سان از طریق همان سازوکار فوری به دست آمد و رهبران برند متوجه شدند که مردم برای عملکرد کاله ، به ویژه در محصولات خورشیدی سلامت ، ارزش قائل هستند و البته موضوع افزایش قیمت نیست.

این دماسنج م acceptanceثر در هفته های اولیه که تولید و فروش ماست پروبیوتیک کم چرب آغاز شد ، مورد استقبال گسترده علاقه مندان به کلم پیچ قرار گرفت. پذیرایی که نشان دهنده موفقیت این پروژه اجتماعی ، بهداشتی و خیریه بود.

در مورد پروبیوتیک ها چه می دانیم و چه چیزی نمی دانیم؟

طی یکی دو سال گذشته ، رسانه های جمعی اطلاعات زیادی در مورد خواص پروبیوتیک ها و ماست های غنی شده ارائه کرده اند. نتیجه این اطلاعات خودجوش این بود که پروبیوتیک ها بسیار محبوب شدند. زیرا در حال حاضر خانوارها کاملاً از ویژگی ها و مزایای این محصولات مطلع هستند. اما آنچه بسیاری احتمالاً نمی دانند این است که عمر مفید پروبیوتیک ها در ماست کوتاه است ، بین هفت تا ده روز.

بنابراین ، خریداران ماست پروبیوتیک کم چرب باید به تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی محصول توجه زیادی داشته باشند.

با این حال ، مصرف ماست در گذشته نباید عوارض جانبی ایجاد کند و حتی ممکن است بسیار خوشمزه باشد. اما تاریخ انقضای ماست کلم کم چرب به این معنی است که مصرف کننده ماست معمولی مصرف می کند و ماست پروبیوتیک مفید نیست.

خلاقیت مورد استفاده در تهیه ماست کلم کم چرب و خط تولید ، که بسیار کم چرب و حدود 5 درصد است ، باعث شده افرادی که فقط ماست چرب مصرف می کنند ، طعم یکسانی را در ماست سالم و مفید تجربه کنند. با رنگ سبز سازمانی مشخص شده است (این به معنی طبقه بندی محصول در گروه محصولات کاملاً سالم از نظر سازمان غذا و دارو است).

این محصول ، که هرگز با اندازه گیری های کاله نادر نبوده است ، به طور مداوم در همه فروشگاه های کشور و چند کشور دیگر به وفور یافت می شود.

از سوی دیگر ، ماست کم چرب برای کسانی که نمی توانند اسید لاکتیک موجود در شیر را هضم کنند ، فایده مضاعفی دارد.

باکتری های پروبیوتیک مورد استفاده در این محصولات و روند خاص تولید آنها به مصرف کنندگان حساس به لاکتوز اجازه می دهد ماست را بدون هیچ مشکلی در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانند و از مزایا و خواص آن بهره مند شوند.

با مصرف ماست ، روده ها بهتر عمل می کنند ، هضم غذا آسان تر می شود و علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، سایر اعضای حیاتی بدن نیز در برابر بیماری های مختلف مقاوم هستند.

بنابراین ، مصرف ماست کم چرب را باید از دوران کودکی آغاز کرد تا عوارض در طول زمان و بعد از دوران کودکی برطرف شود.

از آنجا که خواص ماست کلم پیچ غنی شده با کلم پیچ متنوع است و می توان چندین کتاب برای توصیف آن نوشت ، در زیر لیست مختصری از عوارض جانبی که مصرف ماست کلم کم چرب را نسبت به آنها مقاوم می کند آورده شده است:

  • بیماریهای مختلف گوارشی مانند سندرم روده تحریک پذیر ، اسهال ، یبوست و …
  • تنظیم کلسترول بد در بدن انسان و تنظیم آنزیم های مفید در بدن.
  • پیشگیری از عوارض مختلف قلبی عروقی.
  • استخوان های بدن را تقویت کرده و از پوسیدگی دندان و عفونت لثه به دلیل داشتن کلسیم بالا جلوگیری می کند.
  • اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به بدن شما کمک می کند چربی ها را بهتر بسوزاند.
  • تحقیقات میانجی نشان می دهد که ماست کم چرب کالاموس و باکتری های مورد استفاده در تولید آن بر بیماری هایی مانند سرطان ، عفونت ها و آسم تأثیر درمانی دارند.
  • باکتری های مفید موجود در ماست هضم مطلوب غذا را ترویج می دهند و کسانی که از سوء هاضمه رنج می برند باید ماست را به طور منظم مصرف کنند.
  • ماست علاوه بر اینکه یک غذای خوشمزه و به راحتی قابل هضم است ، از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
  • ماست کم چرب کاله به دلیل دارا بودن فسفر زیاد ، حافظه را بهبود می بخشد و سرشار از پروتئین و ویتامین است.
  • محققان دانشکده پزشکی دانشگاه شانگهای دریافتند که درمان علائم اضطراب با تنظیم میکروبیوتای روده مثبت است.
  • دکتر بنیامین مولیش ، از کالج امپریال لندن ، معتقد است که مصرف روزانه پروبیوتیک ها به ویژه برای افراد دارای اضافه وزن ، چاق و سالخورده مفید است.
  • یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد با استفاده منظم از پروبیوتیک ها مشکلات تنفسی کمتری را تجربه کردند.

همه این مزایا و خواص اعلام شده توسط دانشمندان مختلف باعث شده است که مارک کاله دقیقاً یک سال پیش اعلام کند که “تا اطلاع ثانوی و کنترل بیماریهای تنفسی ویروسی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان ، باکتری پروبیوتیک L. Casei” Low add ماست پرچرب “

همانطور که قبلاً ذکر شد ، این حرکت به موقع ، مطابق با حقوق متعالی مصرف کننده ، که با این اعتقاد آغاز شد که “حق همیشه با خریدار است” ، به سرعت از طریق رسانه های شفاهی رواج پیدا کرد. مشتریان تا حد ممکن از ماست کم چرب کاله استقبال کردند و مدیران کاله را تشویق و تثبیت کردند.

این جنبش به یک جنبش ملی و گسترده بدون تبلیغات زیاد در کاله تبدیل شد.

این بدان معناست که صداقت عملی و کیفیت محصول ، و همچنین جامعه شناسی آینده نگر برندگان معتبر ، مهمترین عوامل جلب اعتماد مصرف کننده بودند.

با توجه به رسانه های ویژه صنایع غذایی ، همانطور که در ابتدای گزارش ذکر شد ، مصرف کنندگان ایرانی دارای یک محصول استراتژیک به نام L-Casei (یکی از مهمترین پروبیوتیک ها که در ساختار سیستم ایمنی بدن شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفته است) هستند.

رفتار به موقع مارک کاله به منظور بهبود شاخص زندگی هموطنان و ایجاد شرایط برای “زندگی مطلوب” بود.

جالب اینجاست که به گفته رضا الوانی ، متخصص مشاهده غذا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، “اصطلاح پروبیوتیک از یک کلمه لاتین و یک کلمه یونانی آمده و به معنی” مطلوب برای زندگی “است.

خروج از نسخه موبایل