ورزشی

اگر نمی‌گویند خیانت کردیم من و پسرم امیدواریم استقلال برنده دربی و قهرمان لیگ شود

آفتاب‌‌نیوز :

پیروز قربانی در جدیدترین مصاحبه خود درخصوص درگیری جواد نکونام و خطیر اظهار کرد: خداروشکر که الان استقلال در صدر جدول قرار دارد، اما این شرایط استقلال هم برای مدیریت و هم برای کادر فنی زشت است که هر روز بر علیه هم مصاحبه می‌کنند و تا چیزی می‌شود اعلام می‌کنند پیشکسوتان این را بگویند یا نگویند و هر کسی این را بگوید خیانت کرده … این چه حرفی است.

کاپیتان سابق استقلال گفت: به عنوان یک استقلالی سابق برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم، چون اصلا نمی‌دانیم چه چیزی باید بگوییم بعضی اوقات هم لازم نیست اصلا چیزی بگوییم.

قربانی ادامه داد: این وضعیت به ضرر استقلال می‌شود اینکه مدیریت یکطرف و کادر فنی یکطرف باشد مطمئن باشید نتیجه خوبی نخواهد داشت حالا من نمی‌دانم هر ۲ نفر هم به دنبال این هستند که از طریق هواداران و مصاحبه‌ها یار جمع کنند و این کار بدی است و ترجیح می‌دهم نظری ندهم.

سرمربی نفت و گاز گچساران با اشاره به بازی دربی تصریح کرد: امیدوارم بخاطر هواداران استقلال و پسرم که خیلی استقلالی است این تیم برنده دربی و قهرمان لیگ شود حالا باز نمی‌دانم اینکه گفتم انشالله استقلال قهرمان لیگ شود خیانت است یا نیست نمیدانم چه بگویم.

قربانی در پایان گفت: شرایط برای تیم بزرگی مثل استقلال خوب نیست و اینکه این همه فاصله بین کادر این تیم و مدیریت باشد خیلی بد بوده و امیدوارم که حال شود، چون ته این ماجرا دودش به چشم هواداران استقلال می‌رود.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا