سلامت و دانش

اگر مدیریت امام را انتخاب نمی‌کردیم، توفیقی حاصل نمی‌شد

آفتاب نیوز:

سعید نامکی علاوه بر بازدید روز چهارشنبه در بیمارستان مرمران ، افزود: من از روح معنوی امام خمینی (ره) ، معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران استقبال می کنم. امسال به مناسبت درگذشت امام خمینی (ره) ، فکر کردیم بهتر است به بیمارستان بیاییم تا احترام خود را به حضرت امام خمینی (ره) بپردازیم که با تمام وجود و روحش جان خود را برای مردم فدا کرد. غیبت امام خمینی (ره) خسارت بزرگی را به تاریخ کشور وارد کرده است ، به ویژه برای نسل ما که کل وجود ما را به فکر مرد بزرگ پیوند داده اند و ما باید برای عمر ، برکت مقام معظم رهبری ، به عنوان جانشین قانونی امام دعا کنیم.

وی ادعا کرد: در سالهایی که من به عنوان سرباز برای مردم کشورم خدمت می کردم ، سعی کردم مسیری را که امام خمینی (ع) برای ما تعیین کرده بود دنبال کنم و من سعی کردم قدم های خود را در چارچوب نظام و انقلاب و به سادگی نگذارم. کار صادقانه برای زیست شناسی و مردم ، خیلی از آن غفلت می کنم.

وزیر بهداشت: اگر ما رهبری امام را انتخاب نکردیم ، موفقیتی حاصل نمی شد

ناماکی اظهار داشت: “با روش جهادی حاکمیت ، همه امکانات کشور و اجماع ملی و تکرار خاطراتی از دوران دفاع مقدس ، ما توانسته ایم کمترین پول را در اوج تحریم ها صرف کنیم تا به بیشترین نتیجه برسیم.” با مقایسه زیرساختهای کشورهای اروپایی و آمریکایی ، صد برابر هزینه کورونا و تعداد کشته ها و کشته های ناشی از ایران توسط Quaid 19 ، نتیجه می گیریم که بزرگترین عامل کارآیی در این اجرا مدیریت جهادی و وحدت ملی بوده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: نهضت ما مبتنی بر مبارزه با کورونا جنبش های دفاع مقدس را تشکیل داد که یکی از رهنمودهای امام خمینی بود. بسیج به عنوان یکی از صندوق هایی که امام خمینی (ره) برای توسعه کشور در نظر گرفته است ، در اقدامات ملی وزارت بهداشت از جمله بسیج ملی کنترل فشار خون و بسیج ملی مبارزه با کرونا به ما کمک کرده است و این ابزار به خوبی عمل کرده است. مورد استفاده قرار گرفتیم

بنا به گفته وزارت بهداشت ، نمکی گفت: “گروههایی که ما با بسیج تشکیل دادیم تا کرونا را غربال کنیم ، توانسته اند بار بیمارستان ها را کاهش داده و ما را از مرحله حفاظت از ویروس به مرحله حمله ویروس منتقل کنند و این یک عامل مهم در موفقیت ما است. “” ارتباط با بسیجیان و نیروهای داوطلب نتیجه تفکر ناب بود که توسط امام راحل در کشور پایه گذاری شد.

دکمه بازگشت به بالا