سلامت و دانش

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

خرید یکی از مهمترین و دشوارترین خانمها خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگر جزو افرادی هستید که بسیار از مواد آرایشی استفاده می کنید ، برای اینکه هنوز پوست خوبی و تازه داشته باشید ، باید از یک پاک کننده آرایشی استفاده کنید. آب گمراه بخرید به عنوان یک پاک کننده برای هر نوع پوستی انتخاب مناسبی است. علاوه بر خاصیت پاک کنندگی ، آب میسل بر روی پوست شما سالم و تازه می ماند. این محصول به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی ، رطوبت پوست را حفظ می کند.

آب بدبخت چیست؟

به دلیل وجود میسل های کوچک که به راحتی در ترکیب آب میسل در آب حل می شوند ، به راحتی مواد آرایشی و گرد و غبار ناشی از آلودگی هوا را جذب کرده و آنها را از پوست صورت جدا می کند. یک مزیت اضافی محصول این است که پس از پاک کردن آرایش از صورت ، نیازی به شستشو نیست. بنابراین ، تمام آنچه شما نیاز به استفاده از این محصول دارید ، پنبه است. البته برای کسانی که پوستشان خشک است ، لازم به ذکر است که بهتر است بعد از استفاده از آب میسل از مرطوب کننده استفاده کنید. به لطف مواد خاص آب میسل ، برای چشم مضر نیست و احساس خوبی روی پوست صورت می کند. استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ مشکلی ندارد.

چرا از محلول پاک کننده صورت ملل استفاده می کنید؟

عدم وجود مواد شیمیایی مضر: به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی مضر چشم را تحریک نمی کند. ترکیبی از آب و گلیسیرین موجود در میسل نیز ترکیبی عالی برای پوستهای حساس است.

عاری از الکل در ترکیب آن: سلولهای میکرولی لایه برداری نمی کنند و هیچ الکل در ساختار آنها وجود ندارد. بنابراین باعث کمبود آب یا التهاب در پوست شما نمی شوند.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. از آنجا که در ساختار خود حاوی گلیسیرین هستند و حاوی مواد تحریک کننده ای مانند صابون یا الکل نیستند ، باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شوند.

شفافیت پوست: نفوذ به عمق پوست و پاکسازی عمیق پوست در نهایت می تواند باعث شفافیت پوست شود.

پاک کننده صورت: آبهای میسل مواد آرایشی و گرد و غبار را از روی پوست جدا می کنند.

قابل حمل و راحت: یکی از مزایای محلول پاکسازی صورت Micellar قابلیت حمل ، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده است. میسل ها محصولی عالی و کاربردی خواهند بود ، به خصوص هنگام مسافرت وقتی به آب روان دسترسی ندارید.

چگونه به طور صحیح از آب مالدر استفاده کنیم؟

متخصصان پوست می گویند هر فرد باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کند.

قبل از رفتن به رختخواب شبانه ، پوست باید از مواد آرایشی و ناخالصی ها با محلول Micellar پاک شود. بیشتر خانمها هنگام خواب از محصولاتی مانند سرم ، لوسیون بدن و سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنند. بنابراین ، فردا صبح زمان برداشتن سایر مواد از روی پوست خواهد بود.

پاک کردن پوست با محلول پاک کننده صورت میسل بسیار راحت و آسان است. بعد از ریختن محلول کافی روی بالش یا پنبه ، پوست صورت و گردن را به آرامی ماساژ دهید.

اگر برای تمیز کردن آرایش خود به یک راه حل قوی تر نیاز دارید ، ابتدا صورت خود را با محلول های قوی تر تمیز کرده و سپس از Micellar برای از بین بردن سایر ذرات باقی مانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، این مقاله را برای سلامتی خود از دست ندهید

خرید آب میسل یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر زن بدون توجه به سن باید انجام دهد. یکی از موارد مورد نیاز برای از بین بردن آب میسل ، خط چشم است. چه زمانی خرید خط چشم شما باید از سلامت پوست خود مراقبت کنید و نکات را دنبال کنید. در اینجا چند نکته قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر به خرید سایه چشم سایه دار یا سیاه علاقه دارید ، حتما رنگ پوست و چشم خود را در نظر بگیرید.
  • اگر چشم های پهن دارید بهتر است از پلک های پهن استفاده کنید. اگر چشمان شما کوچک است ، استفاده از سایه چشم در بالا و پایین پلک یک راه حل مناسب است. اگر چشمان شما از یکدیگر فاصله دارد ، بهتر است هنگام کشیدن نقاشی سایه چشم به گوشه چشم خود ادامه دهید.
  • هنگام خرید خط چشم ، از ضد آب بودن ، ضخامت دلخواه چشم و دوام خط چشم اطمینان حاصل کنید. اگر به دنبال سایه طولانی ماندگار هستید ، به دنبال محتوای آب باشید. این پلک ها نسبت به سایر پلک ها در برابر آب و رطوبت مقاوم تر هستند. بنابراین وقتی از این سایه چشم استفاده می کنید ، به هیچ وجه نگران گسترش سایه چشم نباشید.
  • اگر به نقاشی سایه چشم عادت دارید باید یک سایه چشم ضخیم بخرید ، اما اگر یک سایه چشم نازک ترسیم می کنید ، یک سایه چشم نازک خوب است. ماندگاری پلک بسیار مهم است. سایه چشم نباید بعد از چند دقیقه روشن باشد و برای از بین بردن آن نباید تلاش خاصی انجام شود.
  • یکی از مهمترین خواص خط چشم خوب این است که سریع خشک می شود. زیرا اگر به سرعت خشک نشود می تواند روی پلک ها پخش شود و باعث ایجاد کثیفی شود.
  • هنگام خرید سایه چشم ، باید به نوع چشم ، محل زندگی و آب و هوا نیز توجه کنید.

از کجا می توانیم بهترین مارک های لوازم آرایشی را بدست آوریم؟

فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master فروشگاهی است که شما می توانید محصولات بهترین مراقبت از پوست و مو ، لوازم آرایشی ، محصولات بهداشت شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را از بهترین مارک ها خریداری کنید. با کمک متخصصان مجرب در خانمها و مسترها می توانید شادی واقعی خرید آنلاین را تجربه کنید.

بهترین مارک های خرید Micellar Water عبارتند از: Bioderma ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و غیره. نکته دیگری که باید بگویم این است که برای سلامتی پوست و چشم خود ، لوازم آرایشی را برای مدت طولانی ذخیره نکنید. به عنوان مثال ، بهتر است هر سه ماه یکبار پلک عوض شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی محصول جدید و مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می توانید سایه چشم را در فروشگاه های لوازم آرایشی آنلاین خریداری کنید. به یاد داشته باشید خیلی مهم است که قبل از خواب ، پلک ها و آرایش خود را با یک ماده پاک کننده آرایش یا آب میسل پاک کنید تا پوست صورت شما باعث از بین رفتن طراوت و شادابی نشود.

* گزارش های تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا