سلامت و دانش

اهتمام دولت سیزدهم بر تسریع و تکمیل واکسیناسیون در کوتاهترین زمان

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای تسریع و تکمیل هرچه سریعتر واکسیناسیون ، از واکنش بشردوستانه یونان در ارسال 150 هزار دوز واکسن اهدا شده به ایران تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجله لوکس و وزارت بهداشت ، دکتر محمد حسین نیکنام مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با 150 هزار محموله وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی امام (ره) شد. واکسن اهدایی یونان به نام دیمیتری الکساندر کیس ، سفیر ایران در این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ، دکتر نیکنام ضمن تشکر از یونان به دلیل اقدامات بشردوستانه در ارسال محموله مذکور ، بر توسعه و تعمیق روابط بین دو کشور تأکید کرد.

ارتقاء همکاری بین دانشگاهیان و دانشگاههای ایران و یونان

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت واکسیناسیون ملی در کشور ، از تلاش های دولت سیزدهم برای تسریع و تکمیل هرچه سریعتر واکسیناسیون در کشور صحبت کرد.

در ادامه این نشست ، دکتر نیکنام بر ارتقای همکاری بین دانشگاهیان و دانشگاه های دو کشور در سفر وزیر بهداشت یونان به مجارستان طبق توافقات منعقد شده در 3 سال گذشته تاکید کرد. این برنامه از آن تشکر و قدردانی کرد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا