انباشت مایعات در بدن چه عوارضی به دنبال دارد؟

انباشت مایعات در بدن چه عوارضی به دنبال دارد؟

یکی از موضوعاتی که همیشه بر آن تاکید می شود، نوشیدن آب در حدی است که برای کمبود آب بدن کافی باشد.

به روگر عسنا،‌ تقریباً 70 درصد از بدن انسان را آب تشکیل می دهد و آب در داخل و خارج سلول های بدن وجود دارد. همچنین خون موجود در اندام ها و ماهیچه ها نیز عمدتاً از آب ساخته شده است.

سیستم پیچیده ای از هورمون ها و پروستاگلاندین ها (مواد شبه هورمونی) توسط بدن انسان استفاده می شود و برای تنظیم میزان آب در بدن استفاده می شود. آب اضافی توسط کلیه ها دفع می شود و به این ترتیب کاهش جذب آب در بدن با کاهش خروجی ادرار نسبت به میزان معمول همراه است.

بنابر دفتر عدبة و العلامة سلامت ومزيرة حافظة، زماني كه اب بيش از حد بافتهاي بدن انباشته شود، هلت اهتباس اب به وود مي‌آيد. به همین دیلیل از دون بدن متورم می‌شوند و به همیل پف می‌کنند. اما كادا زموت باعث بروز در حالت مي‌شوند؟

_ بارداری: افزایش وزن رحم و فشار بر وریدهای لگن بزرگ می تواند منجر به افزایش تجمع مایع در بدن در دوران بارداری شود. در اغلب موارد این توافق نظارتی ندارد و نوزاد متولد می شود.

_ کمبود پروتئین: فرد برای تعادل موثر به سطح خاصی از پروتئین نیاز دارد. اگر به اندازه کافی غذای حاوی پروتئین مصرف نکنید، مقدار آن در خون بسیار کم می شود. در حمین حال اب از خون وارد بافتها شده و به سمت خون بازنمی‌غردة. برای همین هم پف کردگی در پاها زهر می‌شود

_ احتباس اب پیش از قایدگی: این فرآیند باعث نفخ می شود. کارشناسان می گویند.

_ نمک نمک بالا: غذاهای غنی از نمک و سدیم باعث احتباس آب می شوند. زمان که شور می‌خورید نماک زیدی وارد بافت‌های بدن می‌شود; در شرولة اب بريا رقيق كردن به سمت بافتها مي‌رود. برای همین هر باشتی از بدن بدن می‌توان دکری اهتباس آن و هلت پف کردگی شود.

_ تغذیه نامناسب: کمبود تیامین یا ویتامین B1 و همچنین کمبود ویتامین B6 و B5 باعث احتباس مایعات در بدن می شود. திர்கு பியிநுயும் நியு முட்ட்டு மார்க்கு வியு வியு வெப்ப்பு அப்பு காரை காரை

_ آلرژی: برکی از دیته ها یا نیش کرماک می شود اِدم در عرض المزیدها

_ کار کوتاه شما: در آئین بهـلای بافت‌های بدن و یک است یک ورم ​​و کاگی کائب است. البته کاهش مصرف سوخت و افزایش تجمع چربی در بدن را نیز به دنبال دارد. İn mord در روست به روست به مستيكير، تسور باليني و يك كون به كون به راحين قبل قابل كون است.

_ بیماری کلیوی: اگر این عضو مهم در بدن به خوبی کار نکند، تعادل دفع نمک و بازجذب بدن از تعادل خارج می شود و بازجذب بیش از حد سدیم باعث تجمع آب در بدن می شود و در مورد دفع پروتئین از کلیه، آسم و تورم قابل توجه در اندام هایی که اضافه وزن دارند انهاست، عرض المزيد ورع شد.

अमा बरय अधा आजार अज बरोज एन अगरय चिकार मी‌तुवान करड؟

روش های زیر ممکن است به کاهش علائم و نشانه های احتباس آب در بدن کمک کند:

_ هه.

_ قائر وزن در روست تبلت به کاکی.

_ تنمر سرتشت به تور مجانا. (ورزش هایی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری باعث می شود آب و مایعات از پاهای شما خارج شود.)

_ بالا بردان پاها کند بار در روز برای بهدومین کرو خون.

_ در روست احتباس اب در اندام تحتانی، بروون جورابهای ساکیدی.

_ برحز از إستدن یا ایستادن تورنت مدت.

_ راح فردنة به تور ترجمة هم از اسماش و در هم سفر با آلون.

_ اجتناب از دمای شدید مانند حمام، دوش یا سونا بسیار گرم است.

_ حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید.

_ تحمیل از بروشرون لباسهای خاص تنگ.

_ مصرف پروتئین در روز.

_ میوه و سبزیجات بخورید.

_‌ अग्या अज्ञार अद्धार अदर अवर बा प्ारर

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل