امام خمینی کشور را به قطب قدرت در مقابل استکبار تبدیل کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امام خمینی

امام خمینی کشور را به قطب قدرت در مقابل استکبار تبدیل کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام مهدی عابدی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مردم تایباد اظهار کرد: امروز رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران، کشور را به یک قطب قدرت در مقابل سرکشان عالم تبدیل کرده است، امام به ایران عزت و آبرو بخشید و ایرانیان را در دنیا صاحب عزت کرد.

مسؤول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه مشهد افزود: دوره شاه دوره نکبت و حقارت بود اما امام آمد و این حقارت را از بین برد، امام در نخستین روزهای انقلاب با کمال شجاعت انتخابات برگزار کرد و مردم هم به درخواست امام لبیک گفتند، از آن روز بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده است.

افزایش توقع مردم از ریاست جمهوری از خدمات شهید رئیسی بود

وی اضافه کرد: یکی از خدمات بزرگ رئیس جمهور ما، افزایش توقع مردم از ریاست جمهوری بود، الگوی جدیدی از حکمرانی را ارائه داد و این الگو باید ادامه پیدا کند؛ ثبت نام‌های انتخابات فردا تمام است و شورای نگهبان از پس فردا کار را آغاز می‌کند و پس از ارائه نظرات این شورا، باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که دنباله رو راه رئیسی باشد.

عابدی تاکید کرد: این روزها برخی از تحریم صحبت می‌کنند، ما هم موافقیم اما رئیسی هم مسیر حل تحریم را دنبال کرد و هم از تحریم فرصت ساخت و ۹ هزار کارخانه تعطیل را فعال کرد، می‌گفت کشور را لنگ لبخند غربی‌ها نمی‌کنم. مذاکره برای مذاکره مفت آن گران است، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان عریان پشت اسرائیل ۷۰ هزار مسلمان را در غزه به خون کشیدند، از آنها چه توقعی می‌شود داشت؟

غربگرا نبودن، خاصیت رئیس جمهور شهید بود

مسؤول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه مشهد گفت: آلمان، انگلیس و فرانسه برای ما کاری انجام نمی‌دهند، روزی به رئیسی ما می‌گفتند شما را به سازمان ملل راه نمی‌دهند اما در همین سازمان جمعیتی بسیاری به احترام رئیس جمهور شهید ما بلند شدند، ادامه راه امام به انتخاب رئیس جمهور مردمی و ولایت مدار است.

وی تصریح کرد: خاصیت رئیس جمهور ما این بود که غرب گرا نبود، ما در چند سال گذشته دو نوع مدیریت را تجربه کردیم، هشت سال مدیریتی که دنبال آمریکا بود تا مشکلات کشور را حل کند و سه سال مدیریتی که حاضر بود از خواب خود بگذرد تا همدردی با سیل زدگان کند و همراه مردم باشد.

خروج از نسخه موبایل