سلامت و دانش

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش شفاف، وزیر بهداشت گفت: در شهرستان هندو کار بسیار جالبی انجام شد که مرکز جامع سلامت بسیار مجهز بود و با کمک خیرین شروع به کار کرد و تجهیزات توسط خیرین انجام شد. وزارت بهداشت 70 درصد آن در 2 هزار متر مربع تکمیل شده و از نظر خدمات بهداشتی و درمانی بسیار مجهز است.

عين اللهي ادامه داد: در مراكزي كه امروز افتتاح شد، طب خانواده سطح 1 به صورت پرونده الكترونيكي و به صورت كامل در اين مراكز انجام مي شود.

وی افزود: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که در سال جاری افتتاح می شود و مرکز شبانه روزی دارای خدمات بهداشتی کامل خواهد بود.

عين الله بيان كرد: اين از ازم عزم عراق و و از والياسر كرد كرد و از وازم كرد اميدوارم اين مركز بتواند يكي از پيشرفته ترين مراكز كيشور باشد.

وزیر بهداشت گفت: از ابتدای دولت 850 پروژه بزرگ بهداشتی را افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال به 2 هزار پروژه می رسد و این همان پروژه قبلی در تاریخ کشور است. 79 مرکز درمانی را با حدود 10 هزار و 800 تخت راه اندازی می کنیم و تا پایان امسال 7 هزار و 700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه می کنیم.

او بیان کرد: اومدیدیریم بوجوهمن مستورسی بهتیر را به مردم کیشورمان دیم دیم.

افتتاح پروژه خانه بهداشت در شهر شازند

بائق ارجانس 115 خيرساز شهر توره به نيابت از لىںين مشهدى احمدى بيغش و خانوم زنگنه در مدت يك سال و نيم شكسته شده است.

زیربنای این پایگاه 1000 و 25 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع است و همچنین پارکینگ اتوبوس و آمبولانس نیز در کنار پایگاه به مساحت 340 متر مربع در حال ساخت است. متر

همچنین پد اورژانس شهر در مدت 3 ماه و در زمین به مساحت دو هزار و 150 متر مربع ساخته شد و برای آن که یکی از 12 پد استان مرکزی است حدود 200 میلیون تومان هزینه شد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز مرکز بهداشت شهرستان و روستا گردی بازدید کرد.

و در برجمانی این باست اورجانس گفت: شهر توره باتوک به کیورین بہہ بہ کے بہے بہے بہ بہہ بہہہہہےےہہ

منبع: جوان جوان

دکمه بازگشت به بالا