افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی در کلاردشت همزمان با هفته دولت

مجله لوکس/مازندران همزمان با هفته دولت، فاز اول طرح آبرسانی به مجتمع بیرون بشم افتتاح و عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی به تصفیه خانه شهدای کلنو شهرستان کلاردشت آغاز شد.

افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی در کلاردشت همزمان با هفته دولت

به گزارش مجله لوکس،کامران پولادی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت امروز در افتتاح و عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی به تصفیه خانه شهدای کلنو شهرستان کلاردشت از توجه و نگاه ویژه مدیران آب و فاضلاب به غرب استان قدردانی و اجرای طرح‌های آبرسانی در منطقه را اقدامی ستودنی دانست.

مدیرعامل آبفا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی و فاضلاب در هفته دولت گفت: ۴۶۰ هزار نفر در استان مازندران از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

بهزاد برارزاده به افتتاح فاز اول طرح آبرسانی به مجتمع بیرون بشم با هدف ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف اشاره و تصریح کرد: در این طرح ۲ واحد تصفیه خانه با ظرفیت تامین آب به میزان ۴۰ لیتر در ثانیه احداث شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر از این طرح بهره‌مند می‌شوند افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح صرف شد.

افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی در کلاردشت همزمان با هفته دولت

او از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی تصفیه خانه شهدای کلنو نیز خبر داد و تصریح کرد: در این مرحله ضمن ارتقاء و توسعه تصفیه خانه، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰۰ متر مکعب نیز احداث می‌شود.

مدیرعامل آبفا مازندران هدف از این طرح را ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف برای ۱۲ هزار نفر از مشترکین دانست و افزود: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش‌بینی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا