استان ها

اسکان بیش از ۸۰۰۰ نفرروز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح نوروزی

مجله لوکس/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از ۸۰۰۰نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا پایان روز پنجم فروردین خبر داد.

علی سینایی در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پنجم فروردین ماه ۱۰۶۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود:  هشت هزار و ۲۶ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند که بیشتر این آمار در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.

سینایی با بیان اینکه این تعداد در ۱۷۰ مدرسه و۷۱۶ اتاق پذیرش شده اند، اظهارکرد: بیشترین مسافران نوروزی، نوروز ۱۴۰۳ به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان بوده است.

سعادت ارجمند، کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: مجموعه تعلیم و تربیت این استان با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات انجام شده آماده پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در فضاهای اختصاص داده شده به اسکان در سطح مدارس است و بر این اساس یک هزار اتاق در ۱۳ پایگاه در سطح استان پیش بینی شده که ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی روند خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را برعهده دارند.

به گزارش مجله لوکس، وی با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است، اظهار امیدواری کرد که هموطنان از سطح کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز اسکان آموزش و پرورش این استان رضایت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا