استادان و دانشجویان در یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند

استادان و دانشجویان در یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند استادان و دانشجویان در یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، خواستار شرکت استادان، دانشجویان و کارکنان در دو حماسه بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان و پیام نور در سالن کنفرانس واحد تویسرکان برگزار شد.

علی بداغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در این مراسم به بیان برخی دستاورد‌های علمی کشور در دوران بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و خواستار شرکت استادان، دانشجویان و کارکنان در دو حماسه بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شد.

مهدی اکبری مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان هم به بیان گزارشی از شرایط کشور در دوران پیش از انقلاب و ورود کشور‌های استعمارگر به ایران پرداخت و درباره موضوع نفت و منافع استعمارگران سخن گفت و وقایع لحظه به لحظه از آغاز قیام مردم ایران علیه شاه از سال ۱۳۵۶ تا بهمن‌ماه ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

خروج از نسخه موبایل