بین الملل

استادان در خط مقدم جهاد تببین و روشنگری هستند

بهروز ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی با کار جهادی نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه کشور و هر استان دارند و نقش استادان را در جهاد تبیین حیاتی دارند. و تعیین کننده است.


شرح:

دانشگاهیان فرماندهان جنگ نرم جهاد تبیین هستند


وی با بیان اینکه دانشگاه با کار جهادی علمی و تفکر انقلابی نقش مهم و استادی در توسعه کشور و استان‌ها دارند، اضافه کرد: توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی به‌واسطه نقش استادان دانشگاه است و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به واسطه داشتن صدها مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور نقش پررنگ‌تری در مقایسه با سایر مراکز آموزش عالی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام عنوان کرد: فرموده مقام معظم رهبری، استادان دانشگاه فرمان جنگ نرم بود و امروز شاهدیم در خط مقدم جهاد تبیین و روشنگری هستند.

وی بیان کرد: هیچ توسعه‌ای در هیچ منطقه‌ای بدون حضور و میدان‌داری دانشگاه با حضور استادان اتفاق نمی‌افتد و در استان ایلام با نماینده ویژه ولی‌فقیه و نگاه استانداردهای شرایط لازم برای ورود استادان دانشگاه و نقش‌آفرینی بیشتر مهیا شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام توضیح داد: تبیین و نشر آثار گران‌سنگ استاد مطهری به‌عنوان یکی از معماران انقلاب اسلامی در کنار آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری رهبر رهبری دانشگاه آزاد اسلامی است و امروز با انقلابی و جهادی دکتر طهرانچی و سایرین. مسئول دانشگاه این وظیفه مهم بیش از پیش در حال انجام است.

انتهای پیام / ۴۰۷۸/۴۰۶۲ /

دکمه بازگشت به بالا