بین الملل

اروپا لغو تحریم‌های ایران را خواستار شد

گروه تجدید اروپا در پارلمان اروپا خواستار تعلیق موقت تحریم ها علیه کوبا ، ایران ، ایران ، لیبی ، سوریه ، کره شمالی ، ونزوئلا و دیگران شد. آنها کشورها شدند.

این نامه توسط خاویر نارت ، عضو گروه تجدید اروپا و کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا آغاز و توسط نه نماینده مجلس نمایندگان دیگر به امضا رسیده است.

در این بیانیه در بخشی گفته شده است: “ما از موضع آقای بورل در مورد تحریم ها در 3 آوریل حمایت می كنیم. این درخواست در حمایت از خواستار دبیر كل سازمان ملل متحد برای برقراری آتش بس فوری است.”

در این بیانیه آمده است: “تحریم های فعلی سازمان ملل و اتحادیه اروپا معافیت های لازم را برای انتقال تجهیزات پزشکی و مواد غذایی به کشورهای مورد نظر فراهم می کند.” با این حال ، گروه های امدادی هنوز موانعی برای کمک به افراد آسیب دیده از بحران سلامت دارند. “برای رفع نیازها و انتظارات سازمانهای بشردوستانه باید اقدامات بیشتری انجام شود.”

این بیانیه ادامه داد: “ما معتقدیم که تحریم ها ابزاری مکمل و لازم برای بحث در مورد مسائل سیاست خارجی است. برای جلوگیری از عواقب بیشتر در چندین کشور ، اتحادیه اروپا باید با سازمان ملل و شرکای بین المللی خود در کوبا ، ایران ، لیبی ، سوریه ، شمال همکاری کند. -برای تعلیق تحریم های اقتصادی علیه کره و ونزوئلا. “

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شورای اروپا خواستند تا راه هایی برای کاهش موثر تحریم ها علیه این کشور بیابد.

قانونگذاران اروپایی نوشتند: “ما همچنین از سیاست خارجی یوسف بورل می خواهیم كه از همتای آمریكایی خود مبنی بر رهایی آنها از مجازاتهای فعلی عذرخواهی كند.”

310 311

دکمه بازگشت به بالا