بین الملل

ارتش رژیم اسرائیل به قتل شیرین ابو عاقله اعتراف کرد

ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار اعتراف کرد که ممکن است شیرین ابوعقیل روزنامه نگار فلسطینی «به اشتباه» بر اثر گلوله های نظامی این رژیم کشته شده باشد.

به گزارش مجله لوکس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) برای اولین بار اعلام کرد: «پس از بررسی های عمیق و گسترده به این نتیجه رسید که ممکن است شیرین ابوعقیل روزنامه نگار فلسطینی به اشتباه کشته شده باشد. با گلوله نظامیان این رژیم باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که احتمال کشته شدن ابوعقیل بر اثر اصابت گلوله جنگنده های فلسطینی وجود دارد.

رژیم صهیونیستی پیش از این مدعی شده بود که ابوعقیل در جریان درگیری های اردوگاه بر اثر اصابت گلوله رزمندگان مقاومت فلسطین به شهادت رسیده است و اکنون نیز این ادعا را مطرح کرده که به اشتباه هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

این در حالی است که نتایج تحقیقات مختلفی که انجام شده است به طور مستند ثابت می کند که ابوعقیل مستقیماً توسط نظامیان اسرائیلی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در مکانی به شهادت رسیده است که عملاً در آنجا درگیری مسلحانه با رزمندگان مقاومت صورت نگرفته است و صهیونیست ها تیراندازی در حالی که স্র্তা ক্র্তা কান্যান্যান্যান্যান্যান্যান ক্র্যান্য়্ত

شيرين ابو عقل 11 ماه در تريه هملة ارتش ريمت زيونيستي به اردوگاه جنين در كرانه باختري قلود شد. فليستني برائيه مه على كرد كه بر اساس بر آبروسيقي روست غرفت ابو عقل تسوير يك نيزامي ايسرائي به روست عمدي قلدي شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا