اختلافات شخصی بوی خون گرفت!

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط خرداد ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مردی جوان حدوداً ۲۰ ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در یکی از محله‌های شرق تهران قربانی جنایت شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: طولی نکشید که تیم جنایی راهی محل موردنظر شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند مقتول به‌خاطر اختلاف شخصی با ۲ نفر از اقوام درجه یک خود درگیر شده و در جریان این نزاع، با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی گفت: بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ابتدا ۲ مرد را دستگیر کردند و سپس مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این جنایت ادامه دهند؛ همچنین یکی از متهمان در بازجویی‌های اولیه به جرم قتل اعتراف کرد.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

خروج از نسخه موبایل