اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در ساری

اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در ساری

مجله لوکس/مازندران اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که در مجتمع قوه قضائیه در ساری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور حسین کمالیمدیرکل آموزش و پرورش مازندارن، امروز ۱۸ مردادماه در اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که در مجتمع قوه قضائیه در ساری برگزار شد، گفت: شما دانش‌آموزان وقت خودتان را علاو بر انجام تکالیف اصلی و تحصیلی برای حفظ قرآن و آشنایی بیشتر با معارف اسلامی همت مضاعف داشتید و این بسیار ارزشمند است.

وی تأکید کرد: بر قرآنیان لازم است در کنار رقابت مسابقه‌ای انس با قرآن، به تدبر و تفکر در آیات الهی نیز بپردازید و خودشان را به اخلاق و رفتار قرآنی مزین کنند.

کمالی، با اشاره به ثأثیرگذاری قرآن کریم در رفتار و منش افراد، تصریح کرد: هر آنچه ما در زندگی سعادتمند به آن نیاز داریم در قرآن کریم آمده است.

وی با بیان اینکه این مسابقه در سطح بالایی برگزار شد، افزود: چه خوب است هر کدام از شما قرآنیان در سطح یک مربی هستید چند نفر را در انس با قرآن و معارف اسلامی با خود همراه کنید.

در پایان این مراسم با حضور «رضا مراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش مازندران از نفرات برتر این مسابقات در رشته‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا