ورزشی

احتمال لغو بازی سپاهان و پرسپولیس بیشتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

بوی لغو هفته دهم لیگ برتر از جمله بازی حساس سپاهان- پرسپولیس به مشام می‌رسد. ماجرا از این قرار است که تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با هنگ‌کنگ بازی دارد و ظاهراً فدراسیونی‌ها می‌خواهند از چند روز قبل لیگ را تعطیل کنند! قلعه‌نویی هم گفته در این چمن‌ها احتمال مصدومیت زیاد است اما سازمان لیگ به درستی تأکید دارد که مسابقات این هفته در روزهای 19، 20 و 21 آبان برگزار شود تا لیگ برتر بار دیگر و برای چندمین بار دچار بی‌نظمی نشود. در این میان حق با سازمان لیگ است اما پیش‌بینی می‌شود در نهایت زور آنها به تیم ملی نرسد. همین داستان را سر ماجرای تیم امید هم داشتیم که لیگ برتر بی‌دلیل تعطیل شد و خروجی کار هم حذف تیم امید، غرولند عنایتی و البته مصدومیت جوان مستعدی به نام یاسین سلمانی در اوج مسابقات داخلی و آسیایی پرسپولیس بود!

اگر قرار باشد به هر دلیلی (موجه و غیر موجه) بازی‌ها تعطیل شود، اساساً جذابیت لیگ برتر به پایین‌ترین حد خود می‌رسد و چه بسا بازی‌های لیگ امسال اصلاً تمام نشود! در دی هم که جام ملت‌های آسیا را داریم و طبعاً آن زمان هم چمن‌ها خراب است و مسابقات داخلی نباید 20 روز قبل و بعد از جام ملت‌ها برگزار شود! خوب به خاطر داریم که مهدی تاج پیشنهاد داده بود لیگ برتر ۴ ماه تعطیل شود! پیشنهاد جامع‌تر ما این است که اصلاً امسال کلاً بازی‌ها را تعطیل کنید تا هم خیال خودتان راحت شود و هم چمن‌ها سالم بماند! این‌طوری مسئولان سازمان لیگ هم چپ و راست از سوی رسانه‌ها مورد حمله قرار نمی‌گیرند!

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا