آموزش فروش آیدی تلگرام با ارز تون (TON)

سلام رفقا! امروز می خواهیم با هم یک کار خفن یاد بگیریم: فروش آیدی تلگرام با ارز تون (TON). این یکی از راه هاییه که می تونید باهاش هم پول در بیارید و هم با دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا بشید. حالا چرا تلگرام؟ چرا ارز تون؟ چطوری می شه از این قضیه پول درآورد؟ توی این مقاله قراره همه ی این ها رو با هم مرحله به مرحله بررسی کنیم.

ارز دیجیتال | تلگرام

بیاید بریم سر اصل ماجرا و یاد بگیریم که چطوری آیدی تلگرام رو به ارز تون بفروشیم.

 

چرا ارز تون (TON)؟

اول از همه بیایم ببینیم که این تون چیه و چرا به درد می خوره. تون (TON) یه ارز دیجیتال که توسط تیم تلگرام توسعه داده شده بود. این ارز رو می تونید توی تراکنش های مختلف از جمله خرید و فروش آیدی ها و حتی پرداخت های دیجیتال دیگه استفاده کنید.

ارز تون به خاطر ارتباطش با تلگرام محبوبیت زیادی داره و خیلی از کاربران تلگرام دوست دارن که تراکنش هاشون رو باهاش انجام بدن. این ارز روی شبکه TON blockchain کار می کنه که سریع و امنه. شما با فروش آیدی تلگرامتون می تونید به راحتی تون دریافت کنید و بعدش اون رو به ارزهای دیگه یا پول نقد تبدیل کنید.

 

چطور می تونم آیدی تلگرامم رو بفروشم؟

خب حالا که فهمیدیم تون چیه بریم سراغ فروش آیدی تلگرام. مراحل فروش به این شکله:

۱. ثبت نام در Fragment

اولین قدم اینه که توی پلتفرم Fragment ثبت نام کنید. این سایت همون جاییه که شما می تونید آیدی تلگرام خودتون رو بفروشید.
برید به سایت Fragment و یه حساب کاربری بسازید.

۲. اتصال به کیف پول تون

حالا که ثبت نام کردید باید کیف پول دیجیتال تون خودتون رو به حساب Fragment متصل کنید. از اونجایی که Fragment فقط با ارز تون کار می کنه لازمه که کیف پول تون داشته باشید.

برای ایجاد کیف پول به سایت TON Wallet برید و یه کیف پول درست کنید. حواستون باشه که اطلاعات کیف پولتون رو به کسی ندید و Seed phrase رو جایی امن یادداشت کنید.

۳. انتخاب آیدی برای فروش

بعد از اینکه کیف پولتون رو به Fragment وصل کردید حالا می تونید آیدی تلگرامتون رو برای فروش انتخاب کنید. آیدی های خاص کوتاه و جذاب بیشتر مشتری دارن پس اگه آیدی خوشگلی دارید می تونید خیلی خوب ازش پول دربیارید.

۴. تعیین قیمت

قیمت آیدی تلگرامتون رو با دقت انتخاب کنید. می تونید نگاهی به آیدی های مشابه بندازید و ببینید که بقیه چقدر قیمت گذاشتن. یادتون باشه که بازار فروش آیدی ها پویاست یعنی ممکنه قیمت ها روز به روز تغییر کنه.

۵. ثبت آگهی و شروع حراج

وقتی قیمت رو مشخص کردید آیدی خودتون رو توی Fragment برای حراج (Auction) ثبت کنید. اگه آیدی تون خاص باشه ممکنه قیمتش بالا بره و یه پیشنهاد خیلی خوب بگیرید.

۶. دریافت ارز تون

وقتی کسی آیدی شما رو خرید، مبلغ به کیف پول تون شما واریز می شه. شما حالا می تونید این ارز رو به ارزهای دیگه تبدیل کنید یا نگه دارید.

 

مزایای فروش آیدی تلگرام با ارز تون

 

جدول مقایسه آیدی ها برای فروش

نوع آیدی

جذابیت

قیمت تقریبی (تون)

مدت زمان فروش

آیدی کوتاه (۳-۵ حرفی)

خیلی بالا

۵۰۰-۱۰۰۰ تون

سریع

آیدی با نام های محبوب

بالا

۳۰۰-۶۰۰ تون

متوسط

آیدی معمولی

متوسط

۱۰۰-۳۰۰ تون

طولانی

 

راهنمای انتخاب آیدی مناسب برای فروش

  1. آیدی کوتاه: آیدی های کوتاه مثل @abc @xyz طرفدارای زیادی دارن.
  2. نام های محبوب: آیدی هایی مثل @love @happy همیشه خریدار دارن.
  3. آیدی های خاص: اگه آیدی تون ترکیب خاصی از اسم یا کلمات باشه احتمال فروشش بالاست.

 

تبدیل تون به ارزهای دیگه

بعد از اینکه تون به دست آوردید، می تونید اون رو به راحتی به ارزهای دیگه تبدیل کنید. برای این کار می تونید از صرافی های ارز دیجیتال مثل Binance یا KuCoin استفاده کنید. تنها کافیه که تون رو به اونجا انتقال بدید و به ارزهایی مثل بیت کوین یا اتریوم تبدیلش کنید و حتی در نهایت به پول نقد تبدیلش کنید.

 

جدول کارمزد تبدیل تون

صرافی

کارمزد تبدیل (به بیت کوین)

Binance

۰.۱%

KuCoin

۰.۰۸%

OKX

۰.۰۹%

 

نکات مهم در فروش آیدی تلگرام

 

نتیجه گیری

فروش آیدی تلگرام با ارز تون می تونه یه راه خوب برای کسب درآمد باشه، به خصوص اگه آیدی خاصی دارید. با دنبال کردن این مراحل و رعایت نکات امنیتی می تونید به راحتی آیدی تون رو به ارز تون بفروشید و از این فرصت استفاده کنید. ارز تون به خاطر ویژگی های منحصر به فردش مثل سرعت و امنیت بالا یک گزینه عالی برای تراکنش های دیجیتال هست.

 

سوالات متداول

۱. آیا می تونم چندین آیدی رو با هم بفروشم؟

بله شما می تونید به تعداد دلخواه آیدی برای فروش بذارید، فقط باید برای هر آیدی جداگانه قیمت تعیین کنید.

۲. چطور ارز تون رو به پول نقد تبدیل کنم؟

بعد از فروش آیدی و دریافت تون می تونید تون رو به ارزهایی مثل بیت کوین یا اتریوم تبدیل کنید و سپس از صرافی های دیجیتال پول نقد دریافت کنید.

۳. چقدر زمان می بره تا آیدی ام بفروشه؟

این بستگی به جذابیت آیدی و قیمتی که تعیین کردید داره. آیدی های کوتاه و خاص سریع تر فروخته می شن.

منبع: سایت یاراپلاس

خروج از نسخه موبایل