آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان pdf

قبل از هر چیز 3 نکته مهم موقع یادگیری زبان انگلیسی

چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

حالا که می دانید از کجا شروع کنید با برخی از بهترین نکات درباره نحوه یادگیری سریع زبان انگلیسی آشنا شوید:

استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان

به نقل از سایت نودهشتیا سال های زیادی است که نرم افزارهای یادگیری زبان به افراد در یادگیری زبان انگلیسی کمک کرده اند. سایر فناوری ها با هدف کمک به کاربران در بهبود یا حفظ مهارت های انگلیسی نیز در دسترس قرار دارند. بسته به روش مورد علاقه خود برای یادگیری می توانید از بین انواع فناوری ها انتخاب کنید.

به عنوان مثال LiveXP، Preply، Italki، Verbling، AmazingTalker و … سایت ها و برنامه های آنلاین آموزشی برای یادگیری و آموزش زبان های مختلف هستند. زبان آموزان و معلمان می توانند درس های خصوصی رزرو یا ارائه دهند، از دوره های آموزشی به صورت زنده استفاده کنند و …..

 

با ، زبان انگلیسی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !

خواندن انواع متن ها

روزنامه ها، وبلاگ ها، متن روی جعبه ها، کتابچه های راهنما، وب سایت ها، ایمیل ها، پست های شبکه های اجتماعی و هر چیزی را بخوانید. چرا؟ این محتوا حاوی کلمات جدید هیجان انگیز و همچنین کلماتی است که ممکنه قبلا با آنها آشنا شده باشید. مرور موارد یادگرفته شده و یادگیری موارد جدید به پیشرفت سریعتر کمک می کند.

تمرینات تلفظ

با خودتان صحبت کنیددرباره هر چیز و همه چیز با خودتان صحبت کنید. اگر در ابتدا نمی توانید این کار را انجام دهید، سعی کنید با صدای بلند بخوانید تا تلفظتان مشخص شود.

صدای خود را ضبط کنیدبرخی افراد ممکنه با این کار راحت نباشند اما خیلی بزیاد ه شناسایی نقاط ضعف در تلفظ کمک می کند. هر چند روز یکبار به صدای خودتان گوش دهید تا با مشکلات خود آشنا شوید؟

تمرینات نوشتن

دفتر یادداشت داشته باشیدنوشتن درباره هر چیزی واقعا مفید است. نوشتن برای بسیار از افراد لذت بخش است و به یادگیری سرگرم کننده زبان انگلیسی کمک می کند.

ایمیل های خود را به انگلیسی بنویسیدبا اساتید و سایر زبان آموزان با زبان انگلیسی در تماس باشید. این در آینده به ویژه در محیط های رسمی یا کاری واقعا مفید خواهد بود.

سعی کنید مقالات خبری به زبان خود را به زبان انگلیسی بازنویسی کنیداین یکی دیگر از تمریناتی است که می توانید روزانه انجام دهید. به یاد داشته باشید که بهترین فعالیت ها آنهایی هستند که به طور منظم انجام می دهید.

پادکست ها یا کانال های زبان انگلیسی را دنبال کنیدآیا به سیاست علاقه دارید؟ آرایش و زیبایی؟ علوم پایه؟ یا می خواهید آشپزی کنید؟ یا شاید علاقه زیادی به اتومبیل دارید؟ پادکست ها و کانال های انگلیسی زیادی در یوتیوب برای هر موضوع وجود دارد. عضو شوید و هنگام رفت و آمد به مدرسه یا محل کارتان به آنها گوش دهید یا آنها را تماشا کنید.

در ابتدا درک لهجه های بومی ممکنه چالش برانگیز و سخت باشد اما به آن پایبند باشید. هر چقدر جلوتر بروید آنچه را که می شنوید بهتر درک خواهید کرد و کلمات و عبارت های عامیانه جدیدی یاد خواهید گرفت.

این موضوع غیر قابل انکار است که هیچ روشی برای یادگیری زبان انگلیسی بهتر از گذراندن وقت یا زندگی در یک کشور انگلیسی زبان نیست. اما موارد گفته شده نیز کمک زیادی به فرآیند یادگیری زبان می کنند.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

یادگیری یک زبان مانند بالا رفتن از یک کوه بزرگ است. شروع کار چندان بد نیست اما هرچه بالاتر بروید، زمین سختتر خواهد شد. خسته می شوید، نفس نفس می زنید و نمی دانید که آیا ادامه دادن راه ارزش دارد یا نه. ممکنه همه چیز خوب پیش نرود و ناامید می شوید.

بنابراین باید درک واقع بینانه تری از کار و هدف خود داشته باشید تا بتوانید خود را برای پیش رفتن در مسیر آماده نگه دارید و انرژی خود را بازیابی کنید.

در اینجا درباره مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای بیشتر افراد صحبت خواهیم کرد و نحوه یادگیری سریع زبان انگلیسی را توضیح می دهیم!

قبل از شروع باید چند عامل را در نظر بگیرید.

واقعاً چقدر طول می کشد؟ بستگی داره این سوال را از کی بپرسید! به گفته انجمن ملی مراکز زبان انگلیسی در انگلستان (English UK) به طور کلی تسلط در هر سطح 120 ساعت طول می کشد. اما مرکز آزمون انگلیسی کمبریج (Cambridge ESOL] معتقد است که هر سطح به 200 ساعت زمان نیاز دارد.

اما نکته ای که همه متخصصان با آن موافق هستند این است که عوامل خاص و متفاوت روی میزان دشواری یادگیری زبان برای افراد مختلف تأثیر می گذارد.

زبان مادری چقدر به انگلیسی شباهت دارد. به احتمال زیاد برای افراد آلمانی، اسپانیایی یا فرانسوی یادگیری زبان انگلیسی آسان خواهد بود! اما برای افرادی که زبان هایی بسیار متفاوت صحبت می کنند، مانند چینی، ژاپنی یا عربی یادگیری کمی سخت تر خواهد بود.

به غیر از زبان مادری به چه زبان های دیگری آشنا هستید. اگر علاوه بر زبان مادری خود زبان دیگری را می شناسید، یادگیری زبان انگلیسی آسان تر می شود (مهم نیست که زبان مادری شما چیست). دلیلش این است که قبلا مغز خود را برای انتخاب الگوهای زبان جدید آموزش داده اید. به عبارت دیگر پس از یادگیری یک زبان جدید، یادگیری زبان های جدید بعدی آسانتر خواهد شد و حتی اگر زبان (های) یاد گرفته شده شبیه انگلیسی باشد خیلی بهتر است.

چقدر زمان و پول برای یادگیری سرمایه گذاری می کنید. اگر روزانه شش ساعت یا بیشتر به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید خیلی سریعتر پیشرفت خواهید کرد نسبت به فردی که فقط یک ساعت یا کمتر مطالعه می کند. علاوه بر این سرمایه گذاری در دوره ها یا ابزارهای یادگیری زبان به میزان قابل توجهی به فرایند یادگیری کمک می کند!

چقدر متعهد و با انگیزه هستید. اگر هدف نهایی ندارید یا واقعا علاقه ای به یادگیری زبان نداشته باشید بنابراین سرعت پیشرفتتان خیلی کند خواهد بود. داشتن هدف (یا مجموعه ای از اهداف) بسیار مهم است و سعی کنید از روش هایی استفاده کنید که میزان علاقه تان به یادگیری زبان را بیشتر کند.

روزانه چقدر با زبان انگلیسی مواجه می شوید. هر چه بیشتر در معرض زبان انگلیسی قرار بگیرید، سریعتر یاد خواهید گرفت. برای پیشرفت بهتر است انواع محتوای انگلیسی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. به موسیقی انگلیسی گوش دهید، کتاب انگلیسی بخوانید، فیلم ها را به زبان اصلی ببینید یا در یک کانال انگلیسی زبان عضو شوید.

ابزارها و روش های یادگیری شما چقدر موثر است. وقتی از بهترین ابزارهای موجود و روش های مفید و مناسب برای یادگیری استفاده کنید، اطلاعات خیلی بیشتری را جذب خواهید کرد! توصیه می کنیم درباره شیوه های یادگیری کمی تحقیق کنید تا بتوانید بر اساس اولویت های خود تصمیمات بهتر و موثرتری بگیرید.

چند سال دارید. کودکان بهتر از بزرگسالان یاد می گیرند. به طور کلی مغز بچه ها در به دست آوردن اطلاعات جدید مهارت بیشتری دارد در حالیکه مغز بزرگسالان در یادگیری چیزهای جدید مشکلات بیشتری دارد. توصیه می کنیم هر چه زودتر و در سنین پایینتر به دنبال یادگیری زبان بروید تا می توانید از جوانی خود استفاده کنید. اما بزرگسالان نیز ناامید نشوید هنوز هم می توانید پیشرفت کنید و مهارت های زبان خود را کامل کنید، فقط کمی بیشتر طول می کشد!

سطح A1 (مبتدی)

زمان: تقریباً 70 ساعت مطالعه منظم.

نکات و توانایی های زبان در این سطح:

سطح A2 (متوسط)

زمان: تقریباً 180-200 ساعت مطالعه منظم.

نکات و توانایی های زبان در این سطح:

چگونه زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیریم؟

دانلود دروس ویدیویی آموزش انگلیسی (32 ساعت کامل!)

از پیج

درس 1 درس 2
درس 3 درس 4
درس 5 درس 6
درس 7 درس 8
درس 9 درس 10
درس 11 درس 12
درس 13 درس 14
درس 15 درس 16
درس 17 درس 18
درس 19 درس 20
درس 21 درس 22
درس 23 درس 24
درس 25 درس 26
درس 27 درس 28
درس 29 درس 30
درس 31 درس 32

بعد از این دروس چه کنیم تا به سطوح بالاتر برسیم؟

جملات، تلفظ و واژگان در یادگیری زبان انگلیسی بسیار کاربردی هستند. ضمنا هیچ نرم افزار یا برنامه ای برای یادگیری یک زبان کافی نیست حتی نصف یک زبان رو هم نمیشه با نرم افزار یا یک کتاب به تنهایی یاد گرفت! اما وقتی همزمان از دو یا سه منبع بهره بگیرید قضیه فرق می کند. اما باید منابع مورد مطالعه خود را با دقت و طبق تجربه انتخاب کنید.

پیشنهاد ما طبق تجربه چندین ساله خودمان و زبان آموزانی که بسیاری از آنها در کشورهای مقصد در حال زندگی هستند می گوید، بعد از این دروس یا همزمان با این دروس، با کتاب 1100 واژه ضروری تافل پیش بروید، کتابی که سرشار از واژه، عبارات و نکات یادگیری ست. و بعد از اتمام دروس بالا حتما و بعد فعالسازی کنید (فقط برای اندروید موجود است) و هر روز یک الی 4 درس آن را کار کنید. دروس حدودا از پنج تا 12 دقیقه هستند. بعد از خواندن و یادگیری این دروس، کتاب 1100 واژه و اپلیکیشن چرب زبان، خواهید دید که تا حد باورنکردنی در یادگیری زبان جلو رفته اید و تا سطوح B (متوسط رو به بالا) هم پیش رفته اید و بسیاری جملات را هم بیان می کنید با تلفظ عالی و همه درک می کنید که گوینده چه می گوید

لینک دانلود رمان عاشقانه pdf

خروج از نسخه موبایل