فرهنگ و هنر

آموزش‌های به‌روز، منشاء خدمات بهتر به جامعه هدف است

مجله لوکس/گیلان مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تاکید و اعتقاد بر آموزش داریم زیرا در سایه آموزش‌های به روز است که همکاران می‌توانند خدمات بهتری داشته باشند.

سید حسین نازاریان در نشست صمیمی مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد: نیروی انسانی به عنوان مهمترین منبعی است که در هر سازمان حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمت در بنیاد شهید، مقدس است، تصریح کرد: با جمعیت حدوداً سه و نیم میلیون نفری در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت جامعه هدف هستیم.

نازاریان با بیان اینکه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقدس‌ترین افراد جامعه خدمت می‌کنیم، افزود: قطعاً خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران اجر اخروی خواهد داشت و می‌توانیم به این خدمت افتخار کنیم.

آموزش‌های به‌روز، منشاء خدمات بهتر به جامعه هدف است

نازاریان تصریح کرد: هرچند همکاران بالای ۲۰ سال سابقه بسیاری از این آموزش‌ها را دیدند اما اطلاعات آموزش‌های جدید نیز مفید است.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم که آموزش‌ها باید به صورت حضوری و کاربردی باشد، افزود: این آموزش‌ها از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام می‌شود و هر کدام از دوستان باید ۶۰ ساعت در سال دوره ببیند که این دوره به عنوان امتیاز ارزشیابی محسوب می‌شود.

همچنین در این جلسه محمدرضا داوطلب، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد: به همت و با تلاش همه همکارانم، بنیاد شهید استان گیلان در اولین اجلاسیه مشاوران و وزرا و با حضور دکتر قاضی‌زاده، مقام برتر را به خود اختصاص داد.

آموزش‌های به‌روز، منشاء خدمات بهتر به جامعه هدف استداوطلب گفت: طبق آخرین آمار، جمعیت استان گیلان بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است و ایثارگرانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با ما در ارتباط هستند ۱۳۸ هزار نفر اعم از خانواده‌های شهدا در قالب پدر، مادر، همسر، فرزندان، برادر و خواهران شهدا، ۲۲ هزار جانباز، ۸۰۰۰ شهید، همچنین ۲۷۰۰ آزاده هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تاکید بر اینکه ایثارگران به دلیل مناعت طبع، انتظاری به جز در قالب قانونی از ما ندارند، گفت: در همه ۱۷ شهرستان استان گیلان بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم.

انتهای پیام

انتشارات فرهنگ و هنر

از ترکیب کلماتی منتقی و فرهنگ غنی، جادوی زبانی را بر شما تمرین می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا