استان ها

آغاز اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی

اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری مجله لوکس از آذربایجان‌غربی، همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و نیاز به اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان آذربایجان‌غربی در پارک جنگلی ارومیه آغاز شد.

در این نمایشگاه و جشنواره که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و هیات های ورزشی ، باشگاه‌ها ، مدارس ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان و از ۳۰ خرداد تا ۱ تیر ماه ۱۴۰۳ و طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ برگزار می شود، انسجام بخشی به برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان با حضور هیات‌های مختلف ورزشی مهم ترین هدف تبیین شده و خانواده‌ها برای انتخاب رشته مورد نظر برای فرزندان خود در فصل تابستان فرصتی مناسب خواهندداشت.

نمایشگاه اوقات فراغت، فرصتی برای خانواده‌ها و آحاد مردم برای انتخاب ورزش مناسب است

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در راستای آشنایی خانواده‌ها با رشته‌های مختلف ورزشی و ارتباط با هیات‌ها، کارشناسان و مربیان برنامه ریزی شده و بنا داریم فرزندان و جوانان در فصل تابستان و فراتر از اوقات فراغت بتوانند وارد رشته مدنظر ورزشی شده و آنرا ادامه دهند.

وی افزود: حضور استعدادیاب‌ها و کارشناسان برای بررسی و مشاوره جهت انتخاب مناسب نیز یکی از نکات قوت این نمایشگاه برای کمک به خانواده‌هاست.

وی در ادامه اظهار داشت: ورزش و جوانان آماده است شرایطی مناسب و استاندارد برای ورزش سنین مختلف ایجاد کند و در این مهم از کارشناسان و خبره‌ها بهره گرفته است.

گزارش: سینا افشاریان

۴۶

دکمه بازگشت به بالا