آزادگان وارثان اصلی انقلاب و نظام هستند

آزادگان وارثان اصلی انقلاب و نظام هستند

مجله لوکس/لرستان استاندار لرستان از آزادگان شاغل و بازنشسته حوزه وزارت کشور در استان لرستان تجلیل کرد و گفت: آزادگان وارثان اصلی انقلاب و نظام هستند.

ابوطالب شفقت در دیدار با ۳۵ نفر از آزادگان سرافراز شاغل و بازنشسته حوزه وزارت کشور در استان لرستان، آزادگان را وارثان اصلی انقلاب و نظام نامید و گفت: آزادگان وارثان اصلی انقلاب و نظام هستند و با صبر و مقاومتی که داشتند انقلاب اسلامی را تا به امروز رسانده‌اند.

شفقت گفت: امروز به پاس گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی نشستی صمیمی با این عزیزان داشتیم تا تشکری از خدمات آنان هم در وزارت کشور و هم در دوران آزادگی داشته باشیم.

استاندار لرستان افزود: به منظور قدردانی از این عزیزان و خانواده آنها جلسه‌ای داشتیم و در این جلسه نکات و تذکراتی توسط آزادگان ارائه شد که بعضاً در مورد اشتغال و به کارگیری فرزندان آنان بود که نکته درستی است.

وی تصریح کرد: ما باید به همه ادارات و نهادهای دولتی اعلام کنیم که فرزندان ایثارگران جانبازان و آزادگان در شرایط مساوی هم در به کارگیری و هم در مسئولیت دهی اولویت دارند و البته توانمندی و داشتن شرایط لازم برای پذیرش مسئولیت نکته مهمی است و امیدوارم همه مسئولین ادارات به این امر توجه داشته باشند.

این جلسه با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران استان لرستان برگزار شد. اسد علی امرایی در ابتدای جلسه با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات این عزیزان، گزارشی از وضعیت مسکن آزادگان، استخدام فرزندان این قشر معزز و سایر زمینه‌ها ارائه کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا